Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NintendoB
Kan nogen sig mig hvorfor mit udvalg af apps er så begrænset som det nu en gang er ?

Jeg fik nemlig i sin tid demonstreret samsung internet apps delen i elgiganten dog på et LED samsung tv, Men her var der både spil og meget meget mere at vælge imellem derfor bliver man jo naturligvis dybt skuffet over det noget skrabet udvalg af apps jeg nu en gang har adgang til.

Er der en forklaringen på det noget skrabet udvalg af apps ?

Jeg har noget Youtube Fesbock og noget vejrudsigt apps og en 5 6 ander ligegyldig apps at vælge imellem det er sq lidt kedeligt syntes jeg ;)
Af NintendoB
Det kunne være cool med lidt feedback på forhånd Tak...
Af NintendoB
Ingen der ved noget ?

Lidt hjælp er bedre end ingen hjælp...
Af mhca
... det er lidt svært at gætte, hvorfor du mener, at dit udvalg er så begrænset.

Jeg har kun prøvet på mine forældres C8705 for en måneds tid siden, og der kunne jeg gå ind i forskellige kategorier og vælge Apps.
Jeg tør ikke sige, hvor mange, der var under hver kategori, men der var i hvert fald over 30 i alt.

Jeg ville starte med at sætte dig uden trætte øjne og kigge på dit TV. Måske du opdager, hvordan du får tilgang til flere apps.
Af NintendoB
mhca skrev:... det er lidt svært at gætte, hvorfor du mener, at dit udvalg er så begrænset.

Jeg har kun prøvet på mine forældres C8705 for en måneds tid siden, og der kunne jeg gå ind i forskellige kategorier og vælge Apps.
Jeg tør ikke sige, hvor mange, der var under hver kategori, men der var i hvert fald over 30 i alt.

Jeg ville starte med at sætte dig uden trætte øjne og kigge på dit TV. Måske du opdager, hvordan du får tilgang til flere apps.
Trætte øjne ;) den var ellers god

Jeg har :

nyheder
video
sport
livsstil
informationn
andet

Manden i elgiganten hade både spil og meget andet godt på det samsung tv han demonstreret på så hvorfor jeg ikke kan find de samme ting er mig en gåde.

Men hvad det er jo nok som du antyder mine øjne det er galt med... 8)
Af mhca
Haha. Hvem ved :-)

Men som sagt, så er det svært at give et bud på, hvad der er galt. Det hjælper selvfølgelig for potentielle hjælpere, at du nu har listet de forskellige kategorier.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig pt., da jeg ikke er i nærheden af et 2010 Samsung TV.
Af Insignia
Har det samme problem med min PS50C7705 plasma.Jeg kjøpte for ca 4 uker siden LED i 6 serien..der har jeg masse fler Apps en på min plasma...mange artige og flotte spill...men de er ikke med på plamaen..
Jeg har sendt mail til support for å høre med de.

Fikk tvn i går...og superfornøyd...litt buzz..men ikke noe problem..så nå skal den henges på veggen med veggfeste som kun er på 8mm....
Af Insignia
Da har jeg fått svar fra support.
Det er ikke mulig på PDP å laste ned spill Apps....da det kan skape innbrenning.
Så derfor er det forskjell fra LED til PDP med tanke på Apps som kan lastes ned.

jeg kunne tenkte meg at det var grunnen ja..
Selv om de motsnakker seg selv...Med tanke på at de har "game mode"..som gjør at spill fra PS3 eller andre blir bedre..
hmm..jaja....
Af woergaard
Har rodet lidt med mine apps i dag og de virker fint. Masser af spil m.m. men i indstilleringer er der noget under ops. af systemet der hedder børsopl. autokør: den er lysgrå og jeg kan ikke få lov til at ændre den. Har det noget med Regions lås at gøre? altså at det ikke virker i DK?
Af NintendoB
woergaard skrev:Har rodet lidt med mine apps i dag og de virker fint. Masser af spil m.m. men i indstilleringer er der noget under ops. af systemet der hedder børsopl. autokør: den er lysgrå og jeg kan ikke få lov til at ændre den. Har det noget med Regions lås at gøre? altså at det ikke virker i DK?
Så må det næsten være et LED samsung du har siden du kan vælge spil under dine apps ?

Men det lyder nu heller ikke helt dumt det svar Insignia har fået fra samsung af.

Så lad os sig at det var det og så skal i alle ha mange tak for alle de gode svar der er kommet...
Af Insignia
NintendoB skrev:
woergaard skrev:Har rodet lidt med mine apps i dag og de virker fint. Masser af spil m.m. men i indstilleringer er der noget under ops. af systemet der hedder børsopl. autokør: den er lysgrå og jeg kan ikke få lov til at ændre den. Har det noget med Regions lås at gøre? altså at det ikke virker i DK?
Så må det næsten være et LED samsung du har siden du kan vælge spil under dine apps ?

Men det lyder nu heller ikke helt dumt det svar Insignia har fået fra samsung af.

Så lad os sig at det var det og så skal i alle ha mange tak for alle de gode svar der er kommet...
Svaret virker fornuftig..men...de bør jo da heller ikke ha "game mode" i opsettet sitt...Men...ser jo at det blir fort hengende igjen bilder på PDP..så greit man ikke får lastet ned spill fra Apps ja..
Af jønne
Har netop købt et PS50C7705 og kan også kun se et meget begrænset udvalg af apps. Hvis jeg forstår jeres debat - så er det bare ærgerligt, da det er en plasma model. Er det korrekt forstået - eller er en metode for at få flere apps???