Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ginjohn
Hej alle

Jeg er den egentlig meget tilfredse ejer af et Panasonic PX80 suppleret med en dvb-c boks og et Sony 40W5500. Især Sonyen er sådan set et ret nyt fjernsyn, men jeg går alligevel pt. og kæmper lidt med en indre uro - er det tid til at udskifte?

Er det jeres vurdering, at der er gjort nok landvindinger til, at jeg reelt vil mærke forskel ved udskiftninger/opgraderinger til et Panasonic G20 og/eller et nyere Sony (f.eks. 46EX500) eller andet. Mit Pana bruges mest til film/PS3, mens mit Sony bruges til film/tv i min relativt "lysindfaldsplagede" stue.

Om ikke andet kan man jo altid undskylde sig med at der skal (nogle større) tv ind på børneværelserne...
Af THM
tror ikke der er sket det store fra w5500 til EX500.
hvorimod der er sket lidt mere hos pana, bl.a. mht. shadow detail og lysfølsomhed, men om det er nok til at det kan betale sig at skifte et velfungerende PX80 ved jeg ik, har indtryk af PX80 også levere et ganske godt billede...
Af Gaco
Jeg ville da klart vente :)

Medmindre der er noget du er helt utilfreds med, hvorfor så ikke vente på OLED? Eller hvis du bliver begrejstret af 3D, så vent på næste års 3D modeller ;)
Af Ginjohn
Lyder fornuftigt. Jeg lytter til jer (og konen) og venter...