Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allando
purtsak skrev:nej der var ikke noget buzz det var bare virkelig det dårligste billed kvalitet jeg har set. jeg har parabol og der fik jeg skiftede parabolhovedet dagen før jeg fik det lg så det stod som det skulle selv når jeg så film på min ps2 var billed så ringe at jeg virkelig ikke har set noget der er så ringe
Hvordan var TV'et ved Blu-ray film?
Af Shutdown
Ja, jeg overvejer også stadig. Altså, hvor mange forskellige paneler laver de.? Der kan ikke være den store forskel, kun i tilslutninger/ekstraudstyr.!! Men hvorfor Fa...n er der ikke nogen der har testet den,.?
Af allando
Her er et par tyske kommentarer fra Amazon.de:

http://www.amazon.de/LG-60PK250-Plasma- ... 537&sr=1-6

Kommen wir also zum Negativen:
- Bildfläche spiegelt sehr stark, nervig vor allem Tagsüber
- Nur 2 HDMI Eingänge sind etwas mager
- Tonqualität ist scheiße
- Kein Kopfhörerausgang, Line Out lediglich digital & optisch (Zwar besser, braucht aber entsprechende Geräte/Reciever)
Af allando
Jeg fik leveret LG 60PK250 fra Elgiganten i fredags og idag tirsdag har jeg leveret varen tilbage.

Der er sindsygt meget "spejl-refleks".

Det kan efter min mening kun bruges i et totalt mørklagt rum.

Jeg sammenligenede direkte med mit 50" Pioneer fra 2006 som også lider af refleksion, men absolut ikke lige så meget som LG 60PK250.

Jeg forstår ikke, at man gider at producere sådan noget lort i dette herrens år 2010 :s

Min anbefaling er at holde sig langt væk fra dette TV :(
Af causelessmeteor
Mit 50pk250n har da ellers god billedkvalitet, også sd, så det er nok nogle dårlige paneler i har været så uheldige at få... Men ja refleksion er et kraftigt problem og også med image retention..
Skulle ha købt en dyrere udgave med glassfilter :-(
Af causelessmeteor
Skal lige siges jeg bruger viasat, så det har måske noget at sige om billedkvaliteten af sd og HD tv ser bare nice ud, især på mvtnHD
Af bo-l
hej jeg har et 50pj350n fra LG også en billig model. fra Bilka til 4999,-
den kan jeg varmt anbefale der er et knald godt billede på den også ser HD rigtig godt ud på den.

den reflektere dog lidt på grund af skærmen er blank men det gør nu ikke noget syntes jeg.
Af purtsak
lg neeeeeeeeeej tak griner :D