Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogle derude der sidder inde med erfaringer med netop dette tv? Dårlige/gode inden jeg selv går ud og køber det, har søgt lidt rundt på forskellige sites, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde reviews. Andet end at nogen brugere fortæller mig at på nogen LG fjernsyn brummer eller suser det fra højtalerne af når man skruer helt ned for lyden af. (Dette var vist mest mærket på modellerne SL8000 og SL8500 fra LG)Hvis nogen derude kunne hjælpe siger jeg tak på forhånd. :)
Af renehansen
Har været inde og kigge på hans indlæg om LG47LD750 og syntes at det er et godt input, selvom han jo ikke har sat skærmen rigtigt op. Han havde jo til at starte med sat skærmen op til at køre som en 850, og det dur jo ikke. plus at han kører jo alting analogt, og så brokker sig gevaldigt over kvaliteten, så hvis der er andre derude der har inputs til denne specifikke skærm må de gerne komme med dem.

Mvh Rene.
Af Steen Bay
renehansen skrev:Har været inde og kigge på hans indlæg om LG47LD750 og syntes at det er et godt input, selvom han jo ikke har sat skærmen rigtigt op. Han havde jo til at starte med sat skærmen op til at køre som en 850, og det dur jo ikke. plus at han kører jo alting analogt, og så brokker sig gevaldigt over kvaliteten, så hvis der er andre derude der har inputs til denne specifikke skærm må de gerne komme med dem.
I kommentarerne til denne artikel er der et lille 'mini-review' fra Rasmus :

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1287396192
Af renehansen
Mange tak for hjælpen til dette indlæg. Det har været rigtig givende og positivt.. :)