Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle jeg har fået tilbudt et erstatnings tv da mit eget er blevet RMA'et efter 1½ års forbrug så det jo lidt held i uheld at jeg ihvertfald for et nyt tv.

RMA fjernsynet jeg for:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... led-tv.htm

Det jeg dog tænker på er at smide 2500kr oven i hatten også få dette plasma tv istedet for, men jeg kender ikke så meget til plasma tv, men jeg ville virkelig gerne have de ekstra tommer også det selvføgelig osse rart det understøtter HDMI 1.4 med audio return, grunden til jeg ikke tænker påat købe et størrer LED tv er at det simplehen blir for dyrt.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... sma-tv.htm

Jeg er bare meget i tvivl om plasma er valget for mig jeg har været meget glad for mit A886S1W LCD tv fra samsung og synes billedet er rigtigt godt.

Er der stadig stor forskel på LCD/LED og Plasma og hvad skal man være opmærksom på?

Derudover er det værd og bemærke at jeg er igang med at bygge mit eget ambilight system , jeg ved ikke om dette kan være et problem for et plasma tv (altså at der er lys bag ved fjernsynet)
Brugeravatar
Af Weissbier
Plasmaen er klart pengene værd, hvis vi taler ren billedkvalitet, så hvis du ikke ser meget fjernsyn i dagtimerne eller spiller meget, så ville jeg helt sikkert tage det.
Af JaizEdelmann
Jeg tror efter og ha læst er plasma tv'et er det jeg skal vælge :)

Jeg lægger meget vægt på at se HD film hvor billed kvaliteten skal være i top, og da jeg arbejder om dagen så må det være plasma som vinder hos mig, glæder mig bare til at de snart for snøvlet sig sammen og for registeret en kreditnota så jeg kan få mit nye tv bestilt! tak for hjælpen og linksne
Senest rettet af JaizEdelmann 21 okt 2010, 21:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Weissbier
God beslutning. Held og lykke med den. Du får helt sikkert et dejligt fjernsyn med skøn billedkvalitet og flot design. :)
Af JaizEdelmann
Weissbier skrev:God beslutning. Held og lykke med den. Du får helt sikkert et dejligt fjernsyn med skøn billedkvalitet og flot design. :)
Jo tak, det ligner på en stortset på en prik mit gamle bare 4" størrer :)