Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Totski
Hvis nu der er en eller anden herinde der ridser plasmafordele/ulemper op for dig så tag et kig på samsung c685 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=608779. Den ligger på 8000 kr.

Det ligner en billigudgave af ps50c7705 men er tykkere(ca 7 cm) og har hvis et mere almindeligt samsung design.

Desværre er det ikke til at finde nogle anmeldelser af det endnu.

Håber der er nogen herinde der kan finde noget jeg har givet op.
Af Folde
Totski skrev:Hvis nu der er en eller anden herinde der ridser plasmafordele/ulemper op for dig så tag et kig på samsung c685 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=608779. Den ligger på 8000 kr.

Det ligner en billigudgave af ps50c7705 men er tykkere(ca 7 cm) og har hvis et mere almindeligt samsung design.

Desværre er det ikke til at finde nogle anmeldelser af det endnu.

Håber der er nogen herinde der kan finde noget jeg har givet op.
Man tak for hjælpen Totski. Jeg ved godt, at jeg er lidt besværlig og krævende. Jeg vil bare gerne være sikker på, at jeg træffer den rigtige beslutning. C685, som jeg kan forstå egentlig hedder c675, ser interessant ud.
Af Steen Bay
Folde skrev:Er der en der kan ridse fordele og ulemper ved plasma-teknologi op?
Du kan finde en ganske udmærket "Plasma vs. LCD" fokusartikel her på siden.
Af Totski
Hej Folde

C675 og c685 er ikke den samme skærm.

C685 har 3d det har c675 ikke!!! 8)

Men prisen er den samme så man kan ligeså godt tage lidt 3d sjov med. Og plasma er også bedst med 3d...

Plasma virker interessant fordi det gir et bedre billede men man skal være opmærksom på en hulens masse smarte ord: retention burn-in clouding buzz... dog lyder det som om at for de fleste normale brugere er det lækkert med plasma.

Rasmus får snart C685 hjem til test (står der på recordere.dk) Så jeg venter spændt var ellers brændt varm på Samsung PSC7705 for fanden hvor er det bare et flot tv og det har hang ved siden af et panasonic og det var tydeligt der var langt mindre genskin på Samsung.

Lang historie men det tager jo tid at finde den rette skærm... :D