Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilke tv-modeller kan optage via usb eller på anden måde?

Jeg er selv på udkik efter en prisbillig 42", men måske andre er interesseret i hvilke modeller der ellers findes på markedet PT.

De prissøgemaskiner jeg har kigget på har ikke ikke kunne filtrere på denne funktion.

VH
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Flere af Samsungs Tv kan. Kig efter "PVR Kla"r i specifikationerne på Samsungs hjemmeside. Se også hvordan det fungerer i vores test af Samsung C8705.

Flere af Panasonics Tv kan også. F.eks. G20 modellen og se hvordan i testen af denne.

Grundig har en del fokus på dette. Se eventuelt artiklen fra Electro Days 2010.
Af allankvist
tak for tips Rasmus!

Som jeg kan se er der desværre ikke nogen af samsungs 42" plasmamodeller der er pvr-klar.

LG har flere modeller med usbstik men jeg kan men jeg kan ikke se om de kun kan afspille fra og ikke optage på usb
Af Mysen
usbindgang betyder afspille, ikke optage. Der SKAL stå PVR eller "usb optagelse". Det er desværre kun de lidt dyrere modeller, der har denne feature. Rasmus nævner G20 til 6000kr for 42". Den har en ellers udmærket anmeldt optagefunktion.
Jeg ejer et Samsung tv, og jeg vil ikke anbefale dig Samsung for lige præcis PVR funktionen. Der er simpelthen for mange fejl i.
Af allankvist
Jeg ejer et Samsung tv, og jeg vil ikke anbefale dig Samsung for lige præcis PVR funktionen. Der er simpelthen for mange fejl i.
Tak for advarslen. Har de ikke lavet firmware-opdateringer til at afhjælpe problemerne?

Panasonic G20 er umiddelbart for dyrt for mig da jeg kun vil beholde det til at oled kommer ned i pris. og har også tænkt på at nøjes med et hd-ready, da de jo bruger mindre strøm.

Jeg er lidt tændt på LG for at kombinere det med BD550 Bluerayafspilleren som EL-Gig... har på tilbud til 600kr. På LGs uoverskuelige hjemmeside kan jeg ikke se noget om pvr på Plasma modellerne. Synes ellers jeg har læst om en ældre model(6xxx?) som havde det. Kan det passe de har fjernet det fra de nye modeller? - Det virker jo som et tilbageskridt.