Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg skal jo beslutte mig hvilket tv jeg vil købe derfor laver jeg denne lidt sjove tråd.

Jeg sætte et par link op om nogen fjernsyn som I kan vælge og udfra dem giver I mig jeres top 3 eller 2. I kan muligvis lægge en anden til fra elgigantens side.
I kan også muligvis indlægge begrundelse for listen.

Imorgen eftermiddag kommer jeg ind og afregner procentvis hvilken en har vundet og smutter i elgiganten og køber den.
Deal, ja det er sku en deal.

Håber mange stemmer da det er rimelig nødvendigt for en afstemning.
Husk hvis I skulle spille ps3 og se blueray film, glem almindelig fjernsyn.
Her er de så:

http://www.elgiganten.dk/catalog/tv-rad ... ype_is_LCD

Et rimeligt langt link men de er samlet her.

Samt denne Phillips, den er LED:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -40-led-tv

Jeg siger i forvejen MANGE TAK for jeres hjælp og fordi I har ville tage jer tid til at svare, ikke bare her men også i mine to forrige emner.

Og til alle de der har lavet og vedligeholder flatpanels, !!det er blevet til danmarkst bedste tv forum det er helt sikkert!!! Keep it up

;;) :D 8) :) :p
Af Hajfu
øv, så mange kigger men ingen stemmer. :(
Af telum
Opret evt. en afstemning herinde i stedet for med modelnavn og pris, så er det noget nemmere at gå til...
Af Hajfu
Rasmus Larsen skrev:Du kan oprette afstemninger herinde, når du laver nye indlæg. Men skal det være fra El Giganten?

Har du eventuelt set vores liste med anbefalinger her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738
Jeg har været derinde et par gange iløbet af uge..for at se om der kom mulige gode opdateringer som passer til mig, men enten så er de for dyre eller dem som passer er plasma, så det var ikke rigtig noget for mig derinde. desværre

Men meget hjælp at hente til dem der har råd til nogen dyrere det er helt sikkert.
Det er bare fordi jeg vil op i 42" så passer ingen til derinde.
Af PeterD
Hvorfor er plasma ikke en mulighed i den størrelse?.... :o

Skriv hvad dit budget er, og om du skal fortrinsvis skal se bluray eller alm. tvsignal... og lav en afstemning, men for et godt mærke skal du op i omkring 4000 kr.

Ville personligt vælge et anerkendt mærke som Sony, Samsung og lignende dvs. ikke Thompson, United osv.
Af renehansen
Har denne skærm du har købt problemer med at vise HD? :). Dens lillebror 450N havde store problemer.
Af Hajfu
renehansen skrev:Har denne skærm du har købt problemer med at vise HD? :). Dens lillebror 450N havde store problemer.
Har ingen hd kanalæer udover en gratis herhjemme DR HD.
Og det er som at se real life billeder..
Såå perfekt, fænomenal, super, fantastisk...
Mit første lcd, :D
Hvis valgte stod mellem den og en mis jeg kunne benytte når det lystede så ville jeg fortrække fjernsynet. :D
hahaha :D
Den klager ikke og skifter når jeg trykker. :)
Skal ikke finde de rigtige punkter, alle er tydeligt markeret hahah...
Ej nu skal jeg nok holde op før en admin tager fat i mig :D
Af Steen Bay
Hajfu skrev:Hvis valgte stod mellem den og en mis jeg kunne benytte når det lystede så ville jeg fortrække fjernsynet. :D
Dejligt at høre fra en tilfreds fladskærms-køber. ;)