Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
purtsak skrev: der er da ikke noget problem med at sætte en bluray afspiller man har købt i danmark til eller hvad :)
Nej, det vil du godt kunne. TV-signaler vil du dog ikke kunne vise på den herhjemme og du kan muligvis også komme i vanskeligheder med spændingen hvis TV'et udelukkende er beregnet til det amerikanske marked. Det kan en ny transformer dog klare for dig.
Af purtsak
når jeg har parabol skulle jeg så ikke stadig kunne se tv da tuneren er i parabolboxen
Af pana man
Jo :)
Af purtsak
kan se at det første link vist er 75" så om der er nogen forskel på 65 og 75" ved jeg ikke
Af pana man
Det er da denne Mitsubishi du skal ha` godt nok noget af en skærm :o http://www.youtube.com/watch?v=c6dd4ji8 ... re=related
En skam man ikke kan købe deres produkter herhjemme mere, det var kvalitet`produkter, har haft et par af deres vhs video`er.
Hmm, jeg kan huske den første gav jeg 6995,- for !
Men hvad, nu kører jeg da i èn (B dem kan vi da heldigvis købe herhjemme.

Mvh.
Af purtsak
nej der skal skiftes pære og laservue har stadig de bedste farver osv og det kan jo fåes i 75" såå men skal lige af med nogle højtaler jeg har købt og importeret fra kina så vil jeg se om jeg ikke kan finde det laservue 75" hehe
Af purtsak
jeg mener jeg har læst at det skulle være elemineret men om det passer ved jeg ikke
Af purtsak
men kommer sgu lidt i tvivl men hvis du finder noget om det så må du da godt lige smide det ind tak
Af purtsak
jeg tænkte på om der er andet spændende ud over laservuen vi går glip af her i danmark :)