Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gaco
metalgear skrev:hej
Rasmus jeg har set at du har testet tv`et for BT eller EB , vil det sige at der snart kommer en test op herinde? :)
Du tænker på LX950N, LCD udgaven, den testede han for et stykke tid tilbage her på siden. Han har ikke testet PX950N endnu ;)
Af metalgear
nåå det er sku nok mig der er helt galt på den, det gik også lidt stærkt med at læse den.tak ;)
Af Gaco
metalgear skrev:jeg er da ikke helt galt på den han har da testet den for eb

http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/e ... 432644.ece
Huh der kan man bare se, du har ret. Det jeg fandt var en BT roundup m. LX950N. Det virker virkelig underligt. Rasmus' PX950N fejlede noget så vi kunne ikke få en test, men alligevel var det nok til at give et 10-sætnings-test til EB, men ikke et ord til flatpanels egne brugere? Og han er meget hemmelighedsfuld med hvad der gik galt? Mystisk, mystisk :)
Af Jens525
Da der ikke er så meget info om dette tv nogen steder, håber jeg der er nogen eksperter der kan svare herinde.

[u]Vender stikkene bagud eller nedad/ud til sidderne på denne model? [/u]

Synes det virker som et fedt tv, men som skrevet tidligere, har næsten ingen forhandlere det på lager pt.
Af H8Red
Jens525 skrev:Da der ikke er så meget info om dette tv nogen steder, håber jeg der er nogen eksperter der kan svare herinde.

Vender stikkene bagud eller nedad/ud til sidderne på denne model?

Synes det virker som et fedt tv, men som skrevet tidligere, har næsten ingen forhandlere det på lager pt.
Hej
Har lige forhørt mig ved vores distributør, stikkene vender bagud.
Han havde PT 2 stk på lager, så der er ikke så mange i landet endnu, ser det ud til.
Af Jens525
tusind tak for hurtigt svar...
Ser det desværre som en stor ulempe med bagudvendte stik. Ellers fedt tv..
Af Gaco
Der er en enkelt HDMI port der vender ud til siden, og hvis ud har en receiver, behøver du jo kun én ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Gaco skrev:
metalgear skrev:jeg er da ikke helt galt på den han har da testet den for eb

http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/e ... 432644.ece
Huh der kan man bare se, du har ret. Det jeg fandt var en BT roundup m. LX950N. Det virker virkelig underligt. Rasmus' PX950N fejlede noget så vi kunne ikke få en test, men alligevel var det nok til at give et 10-sætnings-test til EB, men ikke et ord til flatpanels egne brugere? Og han er meget hemmelighedsfuld med hvad der gik galt? Mystisk, mystisk :)
Jeg nåede kun at teste 3D-delen. Jeg kan godt afsløre, at den er ganske overbevisende. Og 3DTHX-profilen gjorde det bestemt ikke dårligere. Jeg vil dog hellere have hele testen ud i fuld længde her på FlatpanelsDK. Når vi leverer tests til BT og EB tager vi jo en lidt anden indgangsvinkel end her på siden :)
Af metalgear
:)

Ved du noget om hvornår du modtager et nyt tv til test
Af Gaco
AV-forum's test er oppe, meget positivt (ikke overraskende):

http://www.avforums.com/review/LG-PX990 ... eview.html

Jeg er overrasket over den perfekte 3D score, men det er jeg også ret glad for, da det betyder at dens 3D klarer sig rigtig godt ift. det øvrige marked inkl. VT20 på trods af den smule crosstalk jeg har lagt mærke til :)
Af metalgear
tak for info. Ja det ser ud til at det bliver 60px950 jeg vælger frem for samsung pc637705 når jeg har fået sparet nok op :)
Af metalgear
Er de nogle der ved om der snart kommer flere forhandler af dette tv der er fortiden kun 3 forhandler i dk.
Af Gaco
Endnu en blændende god test: http://www.avguide.com/review/lg-infini ... dtv-tpv-96

Det er altså synd at flatpanel.dk's læsere blev snydt for testen af dette TV. Det resulterer utvivlsomt i, at mange slet ikke tager dette TV med i købsbetragtningen når de skal vælge. Jeg kan kun håbe for alles skyld, at flatpanels snart igen modtager et eksemplar til test efter den mystiske aflysning i første omgang.
Senest rettet af Gaco 12. nov 2010, 23:02, rettet i alt 1 gang.