Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hajfu
Mysen skrev:Jo.. Elgiganten opdaterer kun deres hjemmeside til skudår. Du kan ikke rigtigt gå efter priserne der. Står det i avisen er det sådan det er ;)
Jeg har lige ringet derind.
Prisen gælder fra mandag morgen til den 22 oktober.
50 Hz sku være nok til at køre ps3 spil helt fint, og mange har allerede ringet og spurgt om det. Så det ser ud til at mor skal står op kl.9 og være foran elgigant når de åbner døren.
Tør ikke og tage chancen og vvente til jeg får fri fra arbejde. Så hellere købe den uset. Til den pris kan det vidsst betale sig..så meget forskel er der hellere ikke i udseendet på fladskærme nu om dage. :))
og jeg er rimelig ligeglad med designet da det ikke er det jeg glor på, men min soldat der skyder hovederne af russiske soldater og taliban styrker.
GO MODERN WARFARE 2.. :D:D:D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
For lige at slå det fast: Du skal IKKE bruge 100 Hz til spil. Når 100 Hz aktiveres, så introducerer du et mærkbart inputlag, hvilket vil sige, at tingene på skærmen reagerer langsommere end du gør på controlleren. Det vil du blive ret irriteret over. Derfor skal 100 Hz slås fra når man spiller på skærmen - som andre også har påpeget.
Af Hajfu
yakken skrev:For lige at slå det fast: Du skal IKKE bruge 100 Hz til spil. Når 100 Hz aktiveres, så introducerer du et mærkbart inputlag, hvilket vil sige, at tingene på skærmen reagerer langsommere end du gør på controlleren. Det vil du blive ret irriteret over. Derfor skal 100 Hz slås fra når man spiller på skærmen - som andre også har påpeget.
Okay, tak. :)
Så nu hvor fjernsynet er 50 hz så skal jeg ikke pille ved noget , vel?
Af Hajfu
Hey igen.
Så har jeg 12 timer igen at beslutte mig om jeg skal købe den eller ej, de ryger nok hurtigt fra deres lager.

Nogen sidste råd om jeg skal købe eller ej?
Om det er godt nok for pengene.?
Om den 100% kan køre ps3 spil?

det er mange penge for mig , det er derfor at jeg er ivrig efter at få så mange svar som muligt.
Tak tak tak
Hajfu skrev:Nogen sidste råd om jeg skal købe eller ej?
Tjaa, virker som et fint tilbud og der er 14 dages returret, så hvorfor ikke prøve. Prisen er sat ned på hjemmesiden nu, så du kan købe det i aften hvis du vil (så slipper mor også for at stå i kø i morgen ;)).
Steen Bay skrev:
Tjaa, virker som et fint tilbud og der er 14 dages returret, så hvorfor ikke prøve. Prisen er sat ned på hjemmesiden nu, så du kan købe det i aften hvis du vil (så slipper mor også for at stå i kø i morgen ;)).
jeg har ikke penge nok på mit kort, desværre.
Hun har nogen euro lagt til side som hun veksler og låner mig, så desværre :)
Men hun skal alligevel ud og gå sig en tur..pensionist du ved :) gratis bus også såå..hun kan da se lidt til glostrup undervejs.
Steen Bay skrev:
Kø, hvilken kø der bliver ingen kø, det må du ikke sige :))
Mit første flade tv skal ikke blive udsolgt bare fordi jeg ikke havde penge på mit kort. :( :( O-O :(