15 okt 2010, 11:27
" Det er lidt modstridende først at kommenter, at man sagtens kan få et udmærket tv til 6000, og alligevel foreslår du at han skal springe fra pk350 til den noget dyrere pk760, hvis han skal blive tilfreds med billedkvaliteten.
Desuden bruger Noxity betegnelsen "Verdens bedste tv" til at fortælle trådstartet, at det aldrig kan blive helt super kvalitet, hvis man holder budgettet helt dernede. I så fald ville skulle man nøjes med et lidt mindre tv. Det kan jeg virkelig kun se det konstruktive i.
Og til trådstarter:
Hvis du har taget en test, betyder det formodenligt at du sidder for langt væk til at kunne se forskel på 720p og 1080p signaler. I så fald er et X20e, nok et udmærket køb. Dog kan man få et skarpere billede på en full-hd skærm med samme panel, hvis man ser tv med både 720p eller 1080p signaler. Du kan se en test af x20 her "
Hvordan kan det være modstridende, når jeg IKKE nævner noget om, at billedkvaliteten er bedre på det tv, jeg personligt ville vælge, eller Panasonic er et dårligt valg? Jeg synes bare PERSONLIGT, at LGén giver en del mere for de sidste penge, b. la. et meget flottere design efter min overbevisning, som jeg synes retfærdiggør merprisen.
At vælge et mindre tv er da virkelig IKKE konstruktivt, da en 50 " skærm giver en meget FEDERE oplevelse, og koster så lidt mere...
Desuden skriver du, at et full-HD panel giver et skarpere billede, selvom der har været skrevet mange gange, at dette overordnet set IKKE har den store betydning for billedkvaliteten. Hvis det havde, ville det dog være endnu en fordel til LGén mod Panasonicen.
Til trådstarter, uanset hvilken af de modeller, der har været tale om, vil du få et godt og lækkert billede.
Hvad du vælger, må være op til hvad du personligt vægter, og har råd til.
Mht. til at snakke om de 600 Hz mm., er det ikke noget, du skal bekymre dig om.
Det er udelukkende noget producenten skriver, ligesom mange folk altid lige skal høre tv-sælgeren, " Om det er 100 Hz ".
Jeg har set begge tv under " rigtige " forhold og billedkvaliteten skuffer IKKE på nogen af dem, når der er brugt lidt tid på indstilling i hjemmet!
Begge tv er " Best Buy ".
God fornøjelse...