Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af evandk
Hej.

Sidder her med mit philips 9705, som ikke virker.

Jeg har haft tv i en lille maaned nu, og det har ikke virket som det skal siden jeg fik det.

Det forste problem viste sig allerede fra start, se link.

http://www.youtube.com/watch?v=XFWQq731aLM

Fik et nyt ssb-bord i som loste problemet. Men derefter kom der bare flere.

Ambilighten virker nu slet ikke, jeg kan ikke finde den i indstillingerne paa tv'et.

Det traadlose internet findes heller ikke mere, og Hjaelp paa tv'er ogsaa
vaek.

Naar jeg slukker tv'et gemmes indstillingerne ikke, jeg skal hver gang finde mine tilsluttede enheder igen.

Ville bare fortaelle min historie.. suk.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad siger Philips til det hele?
Af evandk
hmmm,

De sender sagen videre til infocare som er dem som laver deres reparationer.

De siger at jeg har været uheldig, men at de ikke ombytter tv. det er forhandleren som skal gøre det.
Af evandk
Er der andre som har oplevet fejl ved denne model?
Af Simonlynge
Min chef har 40"ern, den hyler/piver konstant i takt med lyset ændres på skærmen, jo lysere billede, jo højere tone!
Af evandk
har saa ikke oplevet nogle pive lyde endnu, men har snart mistet troen paa philips desvaere :(
Af BRB
En bruger på din YouTube film skrev følgende.

"This has been fixed its called the "Christmas tree light bug" Its now fixed in the new .140 firmware from support on the Philips website."
Af evandk
problemet med julelysene blev løst ved et nyt ssb-bord. men at opdatere tv gjorde ikke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg ved ikke om du har tjekket det, men er du måske kommet til at indstille Tv'et i shop mode, da du tændte det første gang? Det kan ændres ved at resette Tv og derefter vælge "Hjemme/Home".

Det at Tv'et glemmer alle indstillinger hver gang det slukkes er ofte et tegn på dette.
Af evandk
Rasmus Larsen skrev:Jeg ved ikke om du har tjekket det, men er du måske kommet til at indstille Tv'et i shop mode, da du tændte det første gang? Det kan ændres ved at resette Tv og derefter vælge "Hjemme/Home".

Det at Tv'et glemmer alle indstillinger hver gang det slukkes er ofte et tegn på dette.
Det var en af de første ting jeg tjekkede. men det står som hjemme tv.

Men det må være noget helt andet som er fejlen, Ambilight indstillingerne på tv findes slet ikke. Det samme gælder hjælp, den findes heller ikke.
Brugeravatar
Af kwc
Hej Evan

Det tyder jo på en eller anden form for firmware fejl eller lignende.

I forbindelse med YouSee10 messe snakkede jeg en del med Philips og de fortalte hjemmeservice på Philips fladskærme fra 32" og opefter. Har Du ikke adgang til dette - så der jo komme en service teknikker forbi og kigge på tvet. tlf. 35 25 87 59

Håber Du får løst problemerne!

PS .Jeg har nu haft mit 46pfl9705 i lidt over 2 uger og alt fungere fortsat helt fint.