Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Digital TV-modtager, Hej, jeg sælger denne aldrig brugte tv tuner / tv box / digital tv-modtager. Den understøtter mpeg 2 / 4 og både HD og SD signaler. Mærket er Dilog og model nummeret er Dt-455 HD

Boxen er miljømærket med Svanen - en såkaldt ECO-label. Den er udviklet, designet og fremstillet i Skandinavien! Top kvalitet

Den har aldrig været sluttet til. Det skyldes at den blev købt til et tv, der uheldigvis nåede at gå i stykker, inden boxen blev sluttet til. Den understøtter de frie kanaler (DR1/2, Tv2, DR HD osv.) og den boxer godkendt

Den er 2måneder gammel og jeg har kvittering på den (som selvfølgelig følger med) Nyprisen er 1200kr (set billigst i elgiganten)

Men nu har du chancen for at købe en ubrugt mpeg 4 tuner i skandinavisk kvalitet, til prisen af en lav kvalitets føtex-tuner.

Jeg kommer ikke så tit her på siden, så jeg svarer desværre kun på sms/telefon opkald og email. 60894826 - [email protected]

Hvis jeg skulle bytte til noget, skulle det være et nyt tv. (forslag er velkomne, jeg har ekstra penge)

Men så var det vidst alt. Jeg svarer gerne på spørgsmål.
Hilsen Rune
Af Rune3400
Jeg glemte lige prisen :)

Min pris er 500kr, det må siges at være en god pris.

Mvh Rune