Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.. Er ny herinde..
Skal ha mig et nyt tv. Oghar kig på disse to.

Er panasonicen merprisen værd iforhold til samsungen?

Hva er +'er og -'er ved de to fjernsyn?

Skal jeg kigger efter noget helt 3?
Af lennon
Begge er testet herinde, - så start med at læse !
Af Johnsen
Jeg har læst begge test.. Flere gange..
Men kan bare ikk blive klog på, om panasonicen er merprisen værd..
Af maskus
Johnsen skrev:Jeg har læst begge test.. Flere gange..
Men kan bare ikk blive klog på, om panasonicen er merprisen værd..
Du skal simpelthen ud og se dem - live - testene herinde er rigtig gode; men I sidste ende er det din subjektive holdning, som skal afgøre købet. Altså skal du med din viden herfra tage ud og kigge på skærmene. Kan du se dem sammen, så er det bedst. Lav evt. en liste hjemmefra med ønsker og spørgsmål og tal så med forhandleren - personlig glemmer jeg ofte mine spørgsmål. Desværre kan du risikere, at billedet virker enten pumpet i farverne eller også virker de matte, alt afhængig af belysningen i butikken. Mange viser eks. HD kanaler som Eurosport HD når de viser skærmene. Dette kan også være misvisende for dig, hvis du kun selv har analog eller digital-signal uden HD-kanaler. Selv, gik jeg i Hifi-Klubben på Ågade I København, hvor de begge står, og så dem Live. De er ikke bange for at vise alm. tv signal og smækker også en BD på. Elgiganten for mig det værste sted mht. belysningen.

mvh. Martin
Af Johnsen
Hej Martin..
Tror da jeg vil kontakte min nærmeste Hifi-butik og høre om de har dem begge.. DE steder jeg har været og kigge har de kun haft vt20'eren.
Tak for svaret (:
Af maskus
Johnsen skrev:Hej Martin..
Tror da jeg vil kontakte min nærmeste Hifi-butik og høre om de har dem begge.. DE steder jeg har været og kigge har de kun haft vt20'eren.
Tak for svaret (:
Selvtak :)