Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej flatpanels

Jeg overvejer at købe en fladskærm og har ca. 6,5 kilo til rådighed (6,5 med forsendelse!). Hælder mest til Panasonic (pga. billedekvaliteten). Har derfor kigget en del på G20 modellen. Men overvejer også et 3D tv, nu hvor det er begyndt at være det store hype...

Budgettet bliver ikke større, så vil i sige det er bedre at vente til 3D bliver billigere? eller skal jeg nuppe mig en G20 nu (og sikkert ævre mig over, at jeg vil kunne have fået et 3D tv til samme pris om 4 måneder)?

Medmindre der findes billige løsninger derude?

Tv'et skal mest bruges til at game og se film på og har ikke rigtig brug for kanaler delen, for alt hvad jeg har brug for kan lejes,skaffes og sees gennem nettet og kabel -tv er i øvrigt dyrt for fattig studerende som mig^^
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorvidt du vil ærgre dig over manglen på 3D kan vi jo ikke rigtigt bedømme. Der vil med garanti komme billigere 3D-TV i løbet af det næste års tid. Også til 6500 kr.
Af SharoFF
Men 3D tv på en 42" er vel heller ikke særligt sjovt, når effekten ligesom stopper ved rammen? Og det er nok størrelsen jeg skulle have til mit lille kollegieværelse...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
3D har pt. ikke den store anvendelse i film, men i spil skulle det være en noget mere brugbar teknologi. Typisk sidder du også tættere på dit TV når du spiller.
Af BrianH
Husk at prøve et 3D tv i en butik eller lignende inden du køber noget. Det gjorde jeg heldigvis og skal bestemt IKKE have et 3D tv (for 3Ds skyld) i lang tid, før teknologien er bedre.