Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob23
Hej
Fladskærmen er Panasonic VT20 hvilken 3D afspiller skal man have?
Hvilke 3D blu-ray afspiller anses for at være gode? Er Playstation 3 en lige så god 3D blu-ray afspiller som f.eks. en panasonic eller samsung 3D blu-ray afspiller.
Af Blaath
Hej.
Jeg ville klart anbefale en rigtig Bluray afspiller.
Jeg har netop fået en ps3 ind af døren til min Plasma C7705 tv fra Samsung.
Og min Samsung C6900 afspiller klart bedre 3d.
Ser ud som om at nogen gange så hakker billede, som om den taber framerate.
Af Shooter DK
jeg ville klart bruge, ps3, da du får en blu-ray 3D afspiller, + meget andet, til en lav pris. ved ikke hvorfor, at andre hellere vil have stand alone blu-ray afspillere, når ps3 er testet, til at være lige så god, for hvis den var så dårlig, ville tv anmeldserne nok ikke, være med en ps3.
Af Jacob23
Okay. Nu er jeg lidt i forvirret... Jeg kan sagtens se det smarte i at vælge en ps3 da man så også får meget andet end en 3D blu-ray afspiller. Men lad os se bort fra det og så kun på hvilket produkt der giver bedst resultat.
Af Among
Jeg bemærker ikke nogen forskel på de 3D-film jeg ser herhjemme (Grand Canyon og Det Regner Med Frikadeller), og de smagsprøver jeg har set i butikkerne. Herhjemme afspilles filmene på en PS3.
Af Blaath
I har nok ret. Jeg opelver bare det problem med min Bluray i ps3.. Men kan være nogen indstillinger på tv der gør det:-(