Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har læst mange indlæg på siden. Havde oprindelig besluttet mig for Panasonic Plasma men droppet igen pga. de mange problemer med støj.

Har følgende forventninger:
- skal mest bruges til fjernsyn, dvd samt Wii
- skal have pause samt optager funktion
- skal have 2 tunere så der kan optages en kanal samtidig med der vises en anden
- godt billede, ingen hakken eller lign.
- god lyd
- 3D intet krav da jeg ikke ønsker at se 3D hjemme
- ingen støj mv.

Håber nogen har ideer.

På forhånd tak,
Kim
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du vil have indbygget optager, så har du med det samme reduceret antallet af kandidater til en lille håndfuld. Samsung har optager, Panasonic har, NAD har. Ingen af de to første har 2 tunere, og så er der kun NAD tilbage. Langt de fleste fladskærme i dag har elendige højttalere, men til NAD's model kan du dog tilslutte eksterne selv (den har ingen indbygget). Feltet er, som du kan se, ret indsnævret.

Er der noget du vil gå på kompromis med, så der kunne blive mere at vælge imellem?
Af kml
ok, hvis vi så prøver at droppe 2 tunere og optager funktionen, hvad er så det bedste bud på et fjernsyn med godt billede, lyd og ingen støj.
Af THM
Et panasonic V20 vil være mit bedste bud i prisklassen i 46"....
Af MadMartigan1978
Hej..

Jeg står også at skal købe et 46" i den prisklasse.

Vil du THM vælge et Panasonic V20 frem for fx. Sony 46HX800 og Samsung UE46C8705??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, helt klart. Indenfor prisrammen kan du dog næsten komme op på et 46" VT20, som er et skridt opad ift. V20.
Af MadMartigan1978
Er plasmaet godt nok så meget bedre i prisklassen, end de 2 jeg nævner?

Jeg har 2 gange været i Sony Center, og kigge på 46" HX800

Jeg skal bruge mit TV mest til film. Både Bluray og DVD.

Er Panasonic Viera TX-P46VT20E godt nok det bedste, i prisklassen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du highjacker tråden en smule, men ja VT20 og V20 er noget af det bedste i deres respektive prisklasser.
Af THM
MadMartigan1978 skrev:Hej..

Vil du THM vælge et Panasonic V20 frem for fx. Sony 46HX800 og Samsung UE46C8705??
Ja, men var ikke lige klar over at den ikke fandtes i 46". men så en VT20, som jo er endnu bedre, fremfor de to øvrige du nævner.
der er heller ikke rapporteret buzz problemer på denne model så vidt jeg ved :)
Af maskus
THM skrev:
MadMartigan1978 skrev:Hej..

Ja, men var ikke lige klar over at den ikke fandtes i 46". men så en VT20, som jo er endnu bedre, fremfor de to øvrige du nævner.
der er heller ikke rapporteret buzz problemer på denne model så vidt jeg ved :)
Tjo, panasoniccenter.dk oplyser om vt20 i 46"

Kig selv her

http://www.panasoniccenter.dk/produkter/tv/plasma_tv/

/martin
Af Mysen
Det var V20, der ikke fandtes i 46".

VT20 gør og G20 gør ligeså.