Log ind med sociale netværk
07 okt 2010, 16:18
superwerder skrev:Hvad med det der wifi? Er det indbygget eller skal man bruge en dongle?Du skal have fat i en dongle.
07 okt 2010, 18:15
Peter Schrøder skrev:Til lykke med den støjfri model. Den slags drømmer jeg om, men jeg har affundet mig med min skæbne. Min summer, og det er Guds vilje. End of story. Jeg havde jo læst trådene herinde, så jeg kendte jo godt risikoen...Weissbier skrev:Jeg købte mit 63" hos Wupti, og det gik fint. Så lever jeg med, at det summer.Knægten er lige kommet hjem med sit PS50C7705 og det siger ikke et pip, med mindre man lægger øret til på bagsiden.
Med venlig hilsen
Martin Hinge
LG OLED65CX & Samsung PS64D8005
Cambridge Audio Azur 751BD & Denon DVD-3800BD
Apple TV A2843 & A1625
Apple TV+ & TV2 Play
Martin Hinge
LG OLED65CX & Samsung PS64D8005
Cambridge Audio Azur 751BD & Denon DVD-3800BD
Apple TV A2843 & A1625
Apple TV+ & TV2 Play
07 okt 2010, 19:53
Hej igen, jeg har handlet hos Fladskærmsshoppen.dk og skal nok vende tilbage med min oplevelse af det nye apperat. Jeg købte også en SAMSUNG Wireless Adapter nu jeg var igang, og skal have et CA-modul til CanalDigital også.
Iøvrigt købte jeg en 4 års forsikring sammen med, jeg ved ikke om det er så nødvendigt men... Vil egentlig gerne have en kommentar til forsikringsvalget.
Iøvrigt købte jeg en 4 års forsikring sammen med, jeg ved ikke om det er så nødvendigt men... Vil egentlig gerne have en kommentar til forsikringsvalget.
07 okt 2010, 20:15
Du har automatisk 2 års garant.
Så giver du 1000kr for yderligere 2 år. Når den træder i kraft er Tv'et nok faldet til 6-8000. Jeg synes det er et fair valg, for elektronik har det med at gå i stykker en gang imellem.
Så giver du 1000kr for yderligere 2 år. Når den træder i kraft er Tv'et nok faldet til 6-8000. Jeg synes det er et fair valg, for elektronik har det med at gå i stykker en gang imellem.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
18 okt 2010, 20:50
Hej igen.
Har nu modtaget min fladskærm (i torsdags), og den er godt nok stor når man er vant til en 32".
Den støjer ikke
, altså ingen BUZZ som i siger og billedet syntes jeg er helt fantastisk i HD.
3D syntes jeg fungere fint, men det tror jeg ikke at jeg kommer til at se en hel film i. Det bliver nok mere noget med at vise frem, for dem der er interesseret i hvad det er for noget.
Men alt i alt en god oplevelse, da jeg jo havde læst hvor meget det kunne støje. Med hensyn til burn in, ja så har det ikke været generende endnu.
Har nu modtaget min fladskærm (i torsdags), og den er godt nok stor når man er vant til en 32".
Den støjer ikke
3D syntes jeg fungere fint, men det tror jeg ikke at jeg kommer til at se en hel film i. Det bliver nok mere noget med at vise frem, for dem der er interesseret i hvad det er for noget.
Men alt i alt en god oplevelse, da jeg jo havde læst hvor meget det kunne støje. Med hensyn til burn in, ja så har det ikke været generende endnu.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto