Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg skal til at købe et nyt TV og kan ved ikke om jeg skal vælge Samsungens Plasma eller LG's LED skærm. Jeg heller nok mest til Samsungs, men eftersom jeg ikke er interesseret i 3Dtv ved jeg ikke om det er er værd at betale små 2000 mere for det. Så spørgsmålet går på om Samsungen bare generelt (2d) bare er et bedre fjernsyn??

Og forresten hvad er forskellen på LE550N og LE5500??
Af tumanbay
Jeg har købt den der hedder Samsung PS50C7705 osv. og jeg er meget tilfreds. Jeg var forleden i Elgiganten og kiggede nøje på LG'er og Panasonic osv men synes lige netop denne model var fantastisk god til at gengive farverne og kontrast hvorimod de andre virkede mere udvaskede
Af Ellegaard74
Har også købt Samsung PS507705 og er yderst tilfreds. Jeg brugte mange timer på både nettet og i alle tv forretninger jeg kunne komme i nærheden af inden jeg bestemte mig og jeg kan kun sige jeg for mit vedkommende har valgt rigtigt....
Har ingen af de problemer få andre har snakket om med retention, buzz eller line bleed.....
Kan kun anbefale den, med eller uden 3d
Af tumanbay
og for resten priserne varier meget på PS50C7705, og derfor har jeg købt den på nettet hos Elgiganten til 11.500.. Krydser finger for dig at de har den på lager O_O