Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Among
Sælger min udgave af ovenstående titel.

Kunne ikke stå for at købe den på dagen, hvor PS3 blev klar til 3D. Nu er den dog set (og flot er den da), men jeg kommer nok ikke til at få meget mere ud af den.

Er også interesseret i at bytte til andre 3D-film (med undtagelse af Det Regner Med Frikadeller).

Det skal nævnes at selvom filmen er købt i FONA i Aalborg (kvittering haves), så er den med tysk cover og der er ikke danske undertekster (dog mulighed for både engelsk tale og tekst).
Af Among
Jeg vil som udgangspunkt gerne lige forsøge at holde byttetilbudet åbent, men ellers havde jeg tænkt et prisleje i noget der ligner 100-150 kr.
Af Among
Ovenstående blu-ray er fortsat til salg. Ingen interesserede?
Af mundt
Hey.
Jeg vil gerne købe den. Kan du ikke smide mig en mail med dit nummer?

[email protected]
Af Among
@mundt

Jeg takker for din interesse.

Eftersom der er kommet et bud i tråden fra wium, vil jeg anbefale at "forhandlingerne" fortsætter med at ske via tråden.

@wium

Bud noteret. Er buddet inkl. eller ekskl. porto?
Af mundt
Jamen så vil jeg gerne give 170,- hvis du sender den til Slagelse.
Af Among
Det kan vi godt aftale. Jeg sender dig en besked.
Af Among
mundt har valgt at annullere handlen - hvilket jeg som udgangspunkt ikke er helt sikker på at vedkommende er berettiget til, set ud fra et juridisk synspunkt.

Ikke desto mindre har jeg accepteret dette, hvorfor varen stadig er til salg.

Jeg vil gerne understrege at jeg betragter afgivne bud som bindende!

@wium

Du må meget gerne tilkendegive, såfremt dit bud stadig er gældende.
Af Scrallar
Byder 150kr incl porto.