Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af epo555
Hej,

Synes lige jeg ville advare jeg imod dette tv, har måtte returnere et 47ld750, har ikke haft det tændt - DET ER SIMPELTHEN FOR GRIMT!!!

køb det ikke, lige meget hvor meget Steen Bay anbefaler det i diverse indlæg. Teknik er vigtig, men at skulle kigge på en grim lyserød skinnende kant under skærmen fy for satan...

aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe nu, vil bare gerne have 42-50 LCD, mat skærm gerne 100hz-200hz :((
Af daniel2561
Du har slet ikke set tv'et før du købte det? Så er du sgu da osse selv ude om det. :s
Af epo555
daniel2561 skrev:Du har slet ikke set tv'et før du købte det? Så er du sgu da osse selv ude om det. :s
jeg har endnu ikke set ovennævnte i fysiske butikker, har skam ledt, og online billeder fremgår kanten slet ikke så tydelig.
Af daniel2561
Bare glem det.. du piver over at dit nye tv har en lyserød skinnende kant, og som jeg ser det ser den også sådan ud på billedet..
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg ville kigge på en Panasonic LCD G20 der både har mat skærm og et pænere design. :)
Af epo555
daniel2561 skrev:Bare glem det.. du piver over at dit nye tv har en lyserød skinnende kant, og som jeg ser det ser den også sådan ud på billedet..
piver sgu ikke, jeg levere det tilbage - laver et indlæg der hjælper andre med ikke at begå samme fejltagelse. Nævnte tv er blevet lovprist på adskillige indlæg

jeg ved dog ikke helt, hvor meget du bidrager med her..
Af daniel2561
epo555 skrev:
daniel2561 skrev:Bare glem det.. du piver over at dit nye tv har en lyserød skinnende kant, og som jeg ser det ser den også sådan ud på billedet..
piver sgu ikke, jeg levere det tilbage - laver et indlæg der hjælper andre med ikke at begå samme fejltagelse. Nævnte tv er blevet lovprist på adskillige indlæg

jeg ved dog ikke helt, hvor meget du bidrager med her..
Ja det kan da sagtens være lovpriset, men at du så ikke kan lide designet på det, er jo så din smag.. derfor behøves man jo ikke lave et indlæg om det, det er bare min mening. men skal nok holde mig væk fra dit fantastiske indlæg. :D
Af Novatic
Well, kan nu godt se formålet med epos indlæg. Tror bare at nogle billeder kan hjælpe, hvis det er så slemt som han siger.
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg har også set det og det er GRIMT som arvesynden. Manden i El mutanten sagde dog at der var et nyt design på vej...
Af Mysen
Jeg er enig i at epo's indlæg er berettiget. Han har kigget rundt i forum, og er tydeligvis blevet interesseret pga. diverse anerkendende indlæg. Jeg synes det er fair nok at returnere et tv, hvis han ikke kan li' det,og jeg synes også det er fint nok at han advarer imod designet.
Jeg synes nu også det lyder mærkeligt, at det ser meget anderledes ud i virkeligheden end på billeder.
Af Steen Bay
epo555 skrev:Hej,Synes lige jeg ville advare jeg imod dette tv, har måtte returnere et 47ld750, har ikke haft det tændt - DET ER SIMPELTHEN FOR GRIMT!!!
køb det ikke, lige meget hvor meget Steen Bay anbefaler det i diverse indlæg. Teknik er vigtig, men at skulle kigge på en grim lyserød skinnende kant under skærmen fy for satan...
Tja, smag og behag kan jo ikke diskuteres, men tvivler nu lidt på at du købte et LD750N, efter tidligere at have skrevet flere negative indlæg om det. Det virker faktisk mere som en personlig kampagne rettet mig, og hvad årsagen så end måtte være, så er det nu lidt synd at det ska' gå ud over et pænt, uskyldigt TV.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 166#115166
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 167#115167
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 221#112221
Af pana man
Ja, men der skal da også være et feminimt tv med noget lyserødt på til single pigerne, syns jeg da er meget fair :) :)