Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

kunne du finde på at købe et laservue tv i udlandet hvis det var er bedre en eller lige så godt som et panasonic vt20 65" og når du kunne spare ca 11000kr

kunne du finde på at købe et laservue tv i udlandet hvis det var er bedre end eller lige så godt som et panasonic vt20 65" og når du kunne spare ca 11000kr det er kun en afstemning så svar fra bedes
Senest rettet af purtsak 03 okt 2010, 22:00, rettet i alt 2 gange.
Af Novatic
Har der ikke været en tråd om det samme fjernsyn for ikke så lang tid siden?

Anyway, mit svar er nej. Vil helst købe min skærm i DK af garanti årsager.
purtsak skrev:kunne du finde på at købe et laservue tv i udlandet hvis det var er bedre en eller lige så godt som et panasonic vt20 65" og når du kunne spare ca 11000kr
Nej, det tror jeg ikke, har du tænkt dig at gøre det? Og tror ikke at mange vil være interesseret, da flere og flere synes at mene at et et almindeligt LCD eller plasma TV (med en tykkelse på 7-9 cm) er alt for tykt og skrumlet! ;)
Af purtsak
det er kun en afstemning så svar frabedes
Af abemand666
Svarede nej, da jeg synes det er for risikabelt at købe så dyrt elektronik uden dansk garanti.
Af purtsak
det er kun en afstemning så svar frabedes
Af Mysen
har du nogensinde set en afstemning uden begrundelser?

Svarede nej.. 30 cm tyk x 65 tommer = urimelig grimt møbel. Desuden er det ikke værd at ofre den danske ombytningsgaranti.
Af THM
purtsak skrev:det er kun en afstemning så svar frabedes
hvorfor frabeder du dig svar? du kan jo stadig bruge afstemningens resultat, hvis du ikke er interesseret i svarene kna du jo bare lade være med at læse dem ;)
Af metalgear
nej. det er sku da utroligt med dig du bliver ved. Kan du ikke bare købe det tv. Så kan du jo lave en brugeranmeldelse.
Af purtsak
metalgear det er sgu utrolig med dig at du skal bestemme over mig
Brugeravatar
Af edinger
Så, så, I to kamphaner! Hvis ikke I ta'r den lidt med ro, kommer I over i hjørnet at sidde på en stol :p