3. okt 2010, 08:28
#116360
Hej alle. Må starte med at indrømme, at jeg ikke ved om dette er rette forum at spørge i, men er lidt i panik.
Fik mandag d. 27/9 leveret min Samsung PS50C7705. fra ovennævnte proshop. Fik sat den op og alt fungerede fint. Dagen efter sidder mine unger så og ser børne tv, da billedet pludseligt begynder at flimre vildt i den ene side. Kort sagt, TVet er ubrugeligt.
Dagen efter ringer jeg til proshops kundeservice, til en meget LIDT seviceminded mand, der fortæller mig hvor dum jeg er fordi jeg har smidt emballagen ud. Han gemte altid den slags i mindst to år. Jeg har ikke plads til en kasse af de dimensioner. Han kunne knap nok hjælpe, det eneste han kunne gøre, var at henvise mig til ec.dk
Jeg spurgte om deres tlfnummer hvortil han vredt svarede at man ikke kunne ringe til dem, de skulle ringe til mig. Nu har jeg så fået en aftale istand. EC.dk henter mit tv i morgen mandag, 6 dage efter det er gået i stykker, som jo var dagen efter jeg fik det.
Er der nogle herinde på flatpanels.dk, som ved hvad mine rettigheder er. Hvor lang tid har de til at reperere det. Har jeg NOGEN mulighed for at få pengene tilbage. Hvordan skal jeg generelt forholde mig. Ved godt det er lidt af en mundfuld, men jeg er lidt desperat. Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh Elmgreen.
PS kan IKKE anbefale proshop.dk
Fik mandag d. 27/9 leveret min Samsung PS50C7705. fra ovennævnte proshop. Fik sat den op og alt fungerede fint. Dagen efter sidder mine unger så og ser børne tv, da billedet pludseligt begynder at flimre vildt i den ene side. Kort sagt, TVet er ubrugeligt.
Dagen efter ringer jeg til proshops kundeservice, til en meget LIDT seviceminded mand, der fortæller mig hvor dum jeg er fordi jeg har smidt emballagen ud. Han gemte altid den slags i mindst to år. Jeg har ikke plads til en kasse af de dimensioner. Han kunne knap nok hjælpe, det eneste han kunne gøre, var at henvise mig til ec.dk
Jeg spurgte om deres tlfnummer hvortil han vredt svarede at man ikke kunne ringe til dem, de skulle ringe til mig. Nu har jeg så fået en aftale istand. EC.dk henter mit tv i morgen mandag, 6 dage efter det er gået i stykker, som jo var dagen efter jeg fik det.
Er der nogle herinde på flatpanels.dk, som ved hvad mine rettigheder er. Hvor lang tid har de til at reperere det. Har jeg NOGEN mulighed for at få pengene tilbage. Hvordan skal jeg generelt forholde mig. Ved godt det er lidt af en mundfuld, men jeg er lidt desperat. Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh Elmgreen.
PS kan IKKE anbefale proshop.dk