Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af toberg
Hvad skal skal jeg bruge en donkel til, er det for at kunne se youtube trådløst, eller bruges den også til at streame trådløst fra en pc.

Donklen skal det være en af de dyre som sony gerne vil sælge med, eller kan der bruges en netgear, eller anden trådløs internet donkel

Findes der et alternativ
Af CasperCJ
En dongle er en dongle, der burde ikke være nogen forskel, andet end på hvad kvalitet den er af, altså med hvor langt den kan række osv. Sony kan dog godt have en liste over hvilke de mener er kompatibel med den model.

Kunne godt tænke mig at hører din mening om det TV en gang, da jeg selv tænker på at købe et :) Bare pm mig hvis det er.
Senest rettet af CasperCJ 03 okt 2010, 01:54, rettet i alt 1 gang.
Af thcleaner
det er kun sonys egen der virker en dongle er ikke bare en dongle
Af CasperCJ
thcleaner skrev:det er kun sonys egen der virker en dongle er ikke bare en dongle
Som jeg skrev, der burde ikke være forskel. Men det betyder jo bare at de har kodet/lavet den specielt til deres produkter kun.
Af toberg
Ok synes ikke jeg kan finde nogen alternativer.
bruges den kun til at gå trådløst på nettet.

vil jeg kunne se min pc på tv et selvom jeg ikke har en donkel
Brugeravatar
Af ralarsen
Den bruges kun til adgang til trådløst internet.
Uden den kan du stadig være på internettet med fjernsynet, hvis du kobler den med et internetkabel.
Hvis du hverken har dongle eller kabel, så kan du stadig tilslutte din pc via HDMI, VGA eller noget andet. Men der er det pc-skærmen du overfører og ikke adgang til fx pcens harddisk og de vidoer og musik du eventuelt måtte have liggende.

Jeg har Sony EX700-40 og er glad for det. Jeg har Sony's dongle, og det virker upåklageligt. Derudover har jeg et VGA-kabel liggende på min dvdmaskine, så jeg nemt kan overføre pcens skærmbillede til tvet.[/quote]
Af toberg
Tak for svaret. Jeg tror jeg venter med at købe den donkel tll jeg har fået afprøvet tv et og dens funktioner. Måske er det billigere for mig at købe et langt kabel og sætte i hvis jeg vil have internet på tv. Det er bare lidt mere besvægerligt, at gemme kablet