Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Feller
Hej
Jeg skal have mig et nyt TV. Jeg vil bruge ca. 6500 kr. på det. Jeg har kigget på Panasonic G20 og synes det ser rigtig lækkert ud. Jeg skal både bruge DVB-T og C tuner. TV'et skal bruges til normal fjernsyn, PS3 spil og bluray samt kobles til min computer (med DVI/HDMI kabel).

Har i andre forslag? Begge mine forældre har et G10 fra Panasonic og jeg er virkelig imponeret og tænkte derfor at den nye 2010 model af dette tv var et godt køb?

På forhånd tak
Af Feller
Jeg prøvede lige at søge lidt på emnet. Der er mange der anbefaler G20. Jeg kan så se at både elgiganten og komplett sælger det til lidt over 6000 kr. hvilket jeg mener er ret billigt.

Har evt. nogle forslag til vægophæng? Jeg behøver ikke kunne vippe fjernsynet eller lign.
Af trykkertor
Så skal du til Aldi.
De har et ret godt vægophæng til 99,-
Har selv haft det, og det duger som bare det.

Og i min Aldi-butik er der stadig en 2-3 beslag tilbage. Selv om tilbudet kom for mere end en måned siden.
Af Nyborg
Det tyske firma Vogel laver nogle fede ophæng.

Bl.a. har de lavet særlige ophæng (særligt velegnede til de tynde LED skærme). F.eks. har Vogel Thin-345 (weblink) en minimal afstand fra skærm til væg på kun 35mm. Derudover kan man gemme kabler af vejen inde i dens arme.

Eneste minus i denne tråd er, at den IKKE slår ALDIs pris på kr. 99. Er set til kr. 1.700 hos Elgiganten.