Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, jeg har et 32" philips 5405.

Mine personlige indstillinger forsvinder hver gang jeg slukker tv'et. Jeg har tjekket at den ikke står i butikstilstand. Problemet opstod tilsyneladende efter jeg tilsluttede min ps3. Jeg har forsøgt at geninstallere tv'et (dog stadig med ps3'en tilsluttet) og har stadig samme problem :((

Er der nogen som har oplevet det samme eller som har en idé til hvordan jeg løser problemet?

på forhånd tak :)
MikK skrev:Hej, jeg har et 32" philips 5405.

Mine personlige indstillinger forsvinder hver gang jeg slukker tv'et. Jeg har tjekket at den ikke står i butikstilstand. Problemet opstod tilsyneladende efter jeg tilsluttede min ps3. Jeg har forsøgt at geninstallere tv'et (dog stadig med ps3'en tilsluttet) og har stadig samme problem :((

Er der nogen som har oplevet det samme eller som har en idé til hvordan jeg løser problemet?

på forhånd tak :)
Hej
Ændrer du i personlige indstillinger?
Hvis du ændrer i preset modes, kan det måske gå tilbage i standard indstillinger.
Af MikK
Ja, jeg benytter personlige indstillinger.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej lyder underligt, vi bruger en 5404 i soveværelset, med diverse hd satboxe tilsluttet. Dette giver ikke problemer, med personlige indstillinger.
Prøv evt. en opdatering, brug en tom usb nøgle i tv, følg anvisningen i menuen for opdatering/firmware. Dernæst bruges usb på pc, det downloadet internetlink fra tv aktiveres, og ny software downloades til usb ( hvis der ny sw. ). Læs anvisningen på nettet, isæt usb i tv og følg anvisningen.
Af Falster
Prøv med profilen "Sædvanlig".
Af Falster
Foreslået p.g.a. dette i testen af søster 5605:

Sædvanlig profilen er en velkommen tilføjelse, fordi Philips tidligere gemte brugerdefinerede indstillinger i profilen kaldet personlig. Så hvis du valgte naturlig billedprofilen ændrede en billedindstilling, så ville de nye billedindstillinger blive gemt i Personlig billedprofilen.

Problemet var, at hvis du havde lavet en komplet kalibrering i Personlig profilen, og du efterfølgende valgte Levende profilen og kom og blot én værdi, ville alle billedindstillingerne fra Levende profilen blive gemt i Personlig profilen – og derfor også overskrive din gamle kalibrering.

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1279023009