Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min yndlingsforhandler har sådan et 60" på tilbud, nedsat 25%. Jeg har hele tiden haft pk750/760/950 i 50" version i kiggerten da en 60" i samme udgave typisk koster det dobbelte og DET er mere end jeg vil betale for de sidste 10". Men nu er der som sagt et billigt 60" fra LG, godt nok deres billigste/laveste serie men er der nogen herinde med sådan en pk250 der kan anbefale den.?? Jeg kan ikke finde den testet nogle steder så er lidt på bar bund. :s
Af trykkertor
Vel, på SD-signaler er den totalt grim og dårlig.
Da jeg så den i aktion i en forretning ved siden af andre fjernsyn der viste samme signal, så var det her tv så ringe at jeg ikke trodde der var sant.

Til Blu-Ray og HD er den måske ok. Men til SD var det ikke ret godt billede.
Jeg kunne ikke have haft sådan et apparat til daglig brug.
Af Shutdown
Ja, nu ser jeg jo klart mest sd via min parabol, så hvis ikke der er nogle med en pk250 der kan modbevise det, ja så bliver det ikke det jeg skal have. Hvad med pk350 nogen der har erfaring med dette fjernsyn.?
Af allando
trykkertor skrev:Vel, på SD-signaler er den totalt grim og dårlig.
Da jeg så den i aktion i en forretning ved siden af andre fjernsyn der viste samme signal, så var det her tv så ringe at jeg ikke trodde der var sant.

Til Blu-Ray og HD er den måske ok. Men til SD var det ikke ret godt billede.
Jeg kunne ikke have haft sådan et apparat til daglig brug.
Forretninger indstiller bevidst dårligt, så de kan sælge dyrere modeller!!!
Af purtsak
har haft det tv og leverede det tilbage det er billigt men bare ikke pengene værd synes jeg
Af trykkertor
allando skrev:
Forretninger indstiller bevidst dårligt, så de kan sælge dyrere modeller!!!
Er det stort og billig. Så er det nettop det. Stort og billig.
Man får bare ikke et kvalitetsbillede på 60" til under 10.000,-

Jeg tror ikke det her fjernsyn var bare justeret dårlig.
For selv i tvudsendelser var det helt ude på billedbehandling og støj i billede.
Af Shutdown
Altså nu er normalprisen jo også 12000kr så man burde da forvente et ok billede. Og igen, hvad med pk350 nogen der har sådan et.?
Af allando
purtsak skrev:har haft det tv og leverede det tilbage det er billigt men bare ikke pengene værd synes jeg
Var der nogen buzz-lyd?
Af Mysen
Shutdown skrev:Altså nu er normalprisen jo også 12000kr så man burde da forvente et ok billede. Og igen, hvad med pk350 nogen der har sådan et.?
Der er ikke noget, der hedder normalpris, når man taler om fladskærme. Der er førpris og ny pris.

Jeg kiggede for en uges tid siden at den kostede 10.000, og nu koster den så 9000. Det er ikke et tilbud, blot en nedsættelse af prisen.
Af purtsak
nej der var ikke noget buzz det var bare virkelig det dårligste billed kvalitet jeg har set. jeg har parabol og der fik jeg skiftede parabolhovedet dagen før jeg fik det lg så det stod som det skulle selv når jeg så film på min ps2 var billed så ringe at jeg virkelig ikke har set noget der er så ringe
Af purtsak
men i kan da bare købe det i har jo 14 dages returret
Af Shutdown
Lidt tosset at købe et tv man ikke er sikker på bare for at levere det tilbage. :( Det mindste man kan gøre er da at undersøge til bunds inden man handler.!!
Af allando
Hvis man søger lidt på www.hifi-forum.de er det mit indtryk at det mest negative ved LG 60PK250 er refleksion/genskin fra skærmen når man ser TV om dagen. Jeg har selv et Pioneer 50" fra 2006 og det har også meget refleksion/genskin (men et par mørklægningsgardiner hjælper 100%). Jeg overvejer kraftigt at købe.