26 sep 2010, 17:43
Jeg søger efter en fladskærm der er buzz/summen fri og imellem 60-65 tommer. Om det er plasma, lcd eller led er underordnet. Hvad anbefaler I?
allando skrev:Jeg søger efter en fladskærm der er buzz/summen fri og imellem 60-65 tommer. Om det er plasma, lcd eller led er underordnet. Hvad anbefaler I?Hej
allando skrev:Kvaliteten generalt. Jo højere tal, jo bedre panel. Det er selvfølgelig også et spørgsmål om pris. De er allesammen i Full-HD men varierer i prisen fra 10k til godt 14kabemand666 skrev:Jeg har heller ikke hørt om buzz hos LG.Hvad er forskellene på de enkelte modeller?
60PK950N
60PK760N
60PK550N
60PK250N
Mysen skrev:Er der markant forskel i billedkvaliteten?allando skrev:Kvaliteten generalt. Jo højere tal, jo bedre panel. Det er selvfølgelig også et spørgsmål om pris. De er allesammen i Full-HD men varierer i prisen fra 10k til godt 14kabemand666 skrev:Jeg har heller ikke hørt om buzz hos LG.Hvad er forskellene på de enkelte modeller?
60PK950N
60PK760N
60PK550N
60PK250N
Gaco skrev:Jeg havde altid udelukket plasma alene pga. buzz.. men da PX950N lige pludselig kom på lager i 60" til 22k hos justbuyit.dk så det altså bare alt for godt ud ift. den Sony HX900 52" jeg havde haft kig på til 26k. Jeg begyndte at undersøge buzz, og det viste sig at et generelt billede tegnede sig: Samsung > Panasonic > LG - altså samsung værst, LG bedst på det område. Jeg har ellers betragtet mig selv som 100% intolerent overfor buzz, men PX950N skærmen er faktisk helt til at leve med. Meget lav buzz og den kæmpe skærm er med til at holde lyden omme bag panelet. Kan kun høres lejlighedsvist ved meget lyde skærme, men ikke på den aggresive måde jeg har hørt både Samsung og Panasonic skærme før (tænker mere specifikt på Samsung PS63C7705 og Panasonic G20 i 42").Er buzzen højere på PX950N når du ser 3d materiale. Buzzen var markant højere på Samsung PS63C7705 når 3d var aktiveret.....
Så ja, tjek LG's PK950N og PX950N ud.
allando skrev:Det er ikke noget jeg har bemærket. Men jeg har lige startet et spil up med lyden muted og hørt forskellen. Når jeg står og lytter henne ved TV'et kan jeg høre at buzz lyden skifter karakter, den bliver en smule højere i frekvens, men ikke i lydvolumen. Så nej, det generer ikke.Gaco skrev:Jeg havde altid udelukket plasma alene pga. buzz.. men da PX950N lige pludselig kom på lager i 60" til 22k hos justbuyit.dk så det altså bare alt for godt ud ift. den Sony HX900 52" jeg havde haft kig på til 26k. Jeg begyndte at undersøge buzz, og det viste sig at et generelt billede tegnede sig: Samsung > Panasonic > LG - altså samsung værst, LG bedst på det område. Jeg har ellers betragtet mig selv som 100% intolerent overfor buzz, men PX950N skærmen er faktisk helt til at leve med. Meget lav buzz og den kæmpe skærm er med til at holde lyden omme bag panelet. Kan kun høres lejlighedsvist ved meget lyde skærme, men ikke på den aggresive måde jeg har hørt både Samsung og Panasonic skærme før (tænker mere specifikt på Samsung PS63C7705 og Panasonic G20 i 42").Er buzzen højere på PX950N når du ser 3d materiale. Buzzen var markant højere på Samsung PS63C7705 når 3d var aktiveret.....
Så ja, tjek LG's PK950N og PX950N ud.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.