29 sep 2010, 08:59
Lang tid siden Novatic, har du ikke fået læst indlæggene igen? Er det ikke kedeligt med de kolik anfald.
Jeg beskriver ikke hvad folk ser på deres skærme, men hvad der må forventes af "normale" line bleed problemer.
Hvad der ligger ud over det, må betragtes som værende abnormt.
Jeg har endnu en bøn til dig, udtal dig ikke, hvis du ikke orker at læse eller forstå indlæggene.
Novatic skrev:Tag jer ikke af Migselv. Han ævler om noget han egentlig ikke ved en pind om. Hvordan jeres skærme ser ud kan I selv bedst bedømme. Og linebleed er konstateret hos mange C7705 skærme som et problem.Hej
Er stadig chokeret over, hvor ringe kvalitetsniveauet er blevet efter CRT eraen. Hvis Nvidia sendte high-end grafikkort ud, der ikke kunne køre spil ordentligt, ville der blive ramaskrig. Af en eller anden grund kan producenterne slippe fra fejl med deres skærme, og gemme sig bag koncepter som "det er en del af teknologien".
FFS, hvis at have store fedt-plets lignende klumper på sin LCD skærm og lys fra hjørnerne er en del af den teknologi, hvorfor står det så ikke i fx manualerne eller på kassen?
Det samme med plasma. Hvis buzz og linebleed er almindeligt her, så fortæl da det til kunderne.
Lang tid siden Novatic, har du ikke fået læst indlæggene igen? Er det ikke kedeligt med de kolik anfald.
Jeg beskriver ikke hvad folk ser på deres skærme, men hvad der må forventes af "normale" line bleed problemer.
Hvad der ligger ud over det, må betragtes som værende abnormt.
Jeg har endnu en bøn til dig, udtal dig ikke, hvis du ikke orker at læse eller forstå indlæggene.