Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af THM
det er korrekt at nævnte model ikke er led belyst, men et traditionelt lcd. det er også korrekt at man ikke altid kan regne med sælgere, da de ofte gerne vil sælge noget lidt dyrere. dog vil jeg i det pågældende tilfælde give sælger ret 5405h er ikke ret godt, man kan ikke rigtig regne med hva man ser i butikken, da der er kraftig belysning og tv'ene også er indstillet for lyst og kontrastfuldt. jeg vil mene eksempelvis sony ex500, phillips egen 5605h, eller LG ld750n er langt bedre.
Af BjarneH
Ok, - jeg havde ikke set, at du, Dennis, havde ændret et enkelt ciffer i forhold til den første model du præsenterede i starten af denne streng.
Selv fandt jeg den afbefalede LG 750 serie i Elggiganten idag. Den var fremragende. Noget bedre end de nævnte Philips og Sony. Og den kan fåes på nettet for lidt over 4000. Godt forslag.
De i debatten nævnte Panasonic fandt jeg ikke.
Men så så jeg lige Philips nye topmodel 9705h udstillet i 46" - til 25.000. Sjovt nok kan man få den tilsvarende i 32" for kun 12.000 - og for 9.600 på nettet (Fleggård). Da man ikke kan få LG 850 i andet end store størrelser - står mit valg nu mellem LG750 til den lave pris eller denne Philips til mere end det dobbelte. Jeg er fristet af den dyre.
Af dennismdsn
Jeg har nu købt Philips 32PFL5605H og er virkelig glad for købet. Billedet er mega lækkert på det, og det er nemt at finde ud af :O)