Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har 3 gange været ude for at mit Panasonic VT20 skriver at der ingen DVB-C kanaler er, og at jeg skal scanne igen. Det optræder tilsyneladende helt tilfældigt, når skærmen tændes. Scanner jeg så finder den kanalerne, men det er da irriterende at skulle lave ny favoritliste hver gang den gør det.

Er der andre her der prøvet det?
Af Arki
Du har vel aldrig Tv'et tilsluttet til nettet?
Fordi så mener jeg at have hørt at den per automatik skal opdatere firmware online, og hver gang dette sker så gendanner tv'et sig, men det skulle jo ikke ske hver gang du slukker og tænder tv'et. Tror ihvertfald ikke der er så mange updates :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Arki skrev:Du har vel aldrig Tv'et tilsluttet til nettet?
Fordi så mener jeg at have hørt at den per automatik skal opdatere firmware online, og hver gang dette sker så gendanner tv'et sig, men det skulle jo ikke ske hver gang du slukker og tænder tv'et. Tror ihvertfald ikke der er så mange updates :)
Hej
De gange det er sket, har der så været ændringer i dvb-c kanalerne ( nye kanaler, andre placeringer osv. ) ?
Dit tv kan i menuen være sat til, at hente nye kanallister og opdateringer.
Jeg bruger kun dvb-s og dvb-t, så min hjælp kan desværre ikke strække sig længere.
Af digitalt.tv
Den er koblet på nettet, så vil prøve at se om der skulle være opdateret til nyere version næste gang det sker.

Den er sat til besked ved nye kanaler. Prøver at slå den fra. Jeg ved ikke om der er ændret noget. Ikke jeg kan se i hvert fald kanalmæssigt. Kører Stofa signal.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror du misforstår. "Fejlen" sker ikke kun når der findes en ny version. Det sker hver eneste gang TV'et går ud og søger efter en ny opdatering, dvs. hver gang det er slukket. Hvis du vil beholde dine indstillinger, så skal du slå den automatiske opdatering fra.
digitalt.tv skrev:Jeg har 3 gange været ude for at mit Panasonic VT20 skriver at der ingen DVB-C kanaler er, og at jeg skal scanne igen. Det optræder tilsyneladende helt tilfældigt, når skærmen tændes. Scanner jeg så finder den kanalerne, men det er da irriterende at skulle lave ny favoritliste hver gang den gør det.

Er der andre her der prøvet det?

!:( HEJ

Ja jeg har desværre også prøvet det nogle gange, og det har bare været når jeg har tændt det, Ikke i forbindelse med ændringer eller opdateringer

mvh Vetterstein