Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Steen Bay
Mysen skrev:
Steen Bay skrev:
Mysen skrev:Den hedder 42le730n... Man kan i hvert fald google den..
Joe, man kan godt nok google den, men der er ingen hits. ;)
Hehe du skal google "42le730n"... Så findes den.
Forkortelsen "le730n" findes derimod ikke. ;)
OK, det har du ret i, men det er også rigtigt at modellen ikke findes på LG's danske hjemmeside. Vil gætte på at LE730N er en design version af LE530N med 'rammeløs' glasfront.
Af ssmadsen
Først og fremmest vil jeg gerne takke samtlige der har været med til at bringe indlægget fuldstændig OFF topic :)

ONtopic igen bitte ...

Fjernsynet fra BILKA er droppet nu, det virker sgu et eller andet sted lidt mistænkeligt man ikke kan finde det på deres hjemmeside, og der ikke kommer så mange hits ved en google search.

Derfor håber jeg nogle kan sige HVILKET LED fjernsyn jeg så skal vælge? Prisen er MAX 9000! Og ikke en kr. over!

Jeg håber sågar også at undgå gode råd om køb af plasma i stedet for, for det er ikke det jeg vil have.

Så, berig mig med jeres viden om det bedste LED fjernsyn til prisen :)

- på forhånd tak ..
Af Mysen
Denne her fra Sharp kunne være sagen.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... led-tv.htm

Den har også fået en fin anmeldelse med her fra siden.

eller måske Samsung ue40c7705. Den koster godt nok 800 over dit maks, men så får du til gengæld 3d panel med i prisen.
Af ssmadsen
Det eneste jeg forbinder med Sharp er Manchester United da de for 10år siden Sponsorerede dem..
Man du siger det er et godt TV? :)

Hvor fandt du Samsung Tv'et til 9800? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skulle jeg købe LED i dag, så var Sharps LE824 (jeg tror jeg ville hoppe over 820'eren nu hvor 824 er kommet) også på min top 3.
Af ssmadsen
@Yakken

Det skal jeg lige skrive bag øret :)

Hvad med andre mærker end lige sharp? Det er simpelthen fordi mine forældre ikke kender mærket, og at de derfor stiller sig kritisk allerede der ..

Samsung, LG, Sony, Philips?
Af THM
phillips 8605h, men det er vis også lidt over budget, men deres 5605H er inden for budget, men noget billigere...
Af Mysen
ssmadsen skrev:Det eneste jeg forbinder med Sharp er Manchester United da de for 10år siden Sponsorerede dem..
Man du siger det er et godt TV? :)

Hvor fandt du Samsung Tv'et til 9800? :)
elgiganten

Og endnu engang viser yakken at han ved mere end de fleste, for jeg ville selvfølgelig have sagt Le824 og ikke le820, hvis jeg havde vidst den eksisterede 8)
Sharp er én af de store anerkendte mærker.