Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
er der nogen der har set mitsubishi dlp tv fordi jeg skal bruge et stort tv til film i min kælder så har tænkt på at købe 73eller 82tommer tv så vil lige høre om der er nogen der kan sige noget godt eller dårligt altså jeg ved godt at man skal skifte pærer det er mere billed kvaliteten jeg gerne vil vide lidt om støj osv mvh purtsak :)
Senest rettet af purtsak 28 sep 2010, 15:51, rettet i alt 1 gang.
Af purtsak
har lige set det på ebay til lige knap 2000dollar helt nyt også kan man jo sende det til danmark igennem shopusa også skulle prisen lande på ca 15000kr for wd-73838 MItsubishi 3DTV det er 73tommer modellen og efter hvad de siger eller hvad jeg har set på youtube osv skulle der ikke være krostalk jitter altså at 3d skulle være bedre der skulle da ikke være noget problem med at sætte en bluray til man har købt idanmark og da jeg har viasat igennem parabol skal jeg vel heller ikke være bange for det med tuner
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Har du overvejet at sætte punktum. Det er godt nok en lang sætning du fyrer af :-)

Jeg vil nu fraråde dig at købe et tv i USA da du ikke kan bruge dets tuner her i Danmark.
Af purtsak
tror du ikke jeg ville gøre det hvis jeg kunne finde ud af det og som jeg skriver har jeg parabol og der sidder tuneren i
Af purtsak
har du set den rasmus larsen eller yakken synes jeg har prøvet at surfe på nettet men synes ikke lige jeg kan finde et ordentlig test af det