Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dusty
Hej

Jeg har en Ipod Touch hvor jeg har en del pod casts fra TV programmer fra DR1/DR2. Jeg har et Samsung B755 som TV (2009 model). Jeg ønsker at se mine podacst på TV'et, og når jeg forbinder Ipod'en til TV kan det godt se der er en Ipod tilsluttet. Men når jeg via media delen prøver at lede after de podcast der ligger, kan TV'et ikke se der er nogen filer overhovdet. Mit spørgsmål går på om der er nogen der ved om det overhoved er muligt at gøre det jeg prøver på, eller at jeg eventuelt gør noget galt.

Jeg har en NAS harddisk - kan man eventuelt lægge sine Podcast på en sådan, og måske derigennem få DLNA delen på fjernsynes til at afspille podcasts?
Af Remmerboy
jeg tror problemet er, at dr's podcast er mp4. jeg tror ikke din tv kan genkende mp4 formatet.
men jeg kan tage fejl
Af Dusty
ja det kunne være en mulighed - men TV'et kan heller ikke se alle mine fotos jeg har liggende på Ipod, så det passer jo så ikke helt sammen i og for sig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mig bekendt kan du ikke direkte læse indholdet på en iPod på nogen meningsfyldt måde ud over via iTunes. Via en USB-forbindelse kan du mounte Apples produkter som et kamera, og se billederne, men ellers skal alt køres gennem deres apps.