Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg har netop købt et Samsung UE26C4005 til at hænge i soveværelset. Det er kompatibelt med VESA 200x100 så det skulle være en smal sag bare at købe et tilsvarende ophæng (skal være en dreje-arm) og smække det op...

Men efter af have købt et ophæng opdager jeg at skruehullerne bag i TV'et er gigantiske i forhold til hullerne i ophænget. Jeg vil tror at hullerne i TV'et er ca. 8-9 mm i diameter mens ophænget har huller på ca 3-4 mm.

Der er ingen adapter skruer eller noget med til ophænget og det ser ud til at problemet er det samme på alle andre ophæng også.
Hullerne er simplet hen for små!

Er der andre som har haft samme problem?

Mvh Mikkel
Brugeravatar
Af hans123
Boremaskine med et 8mm bor klarer sagen :)
Af mgade
hans123 skrev:Boremaskine med et 8mm bor klarer sagen :)
Ja det er jo et fantastisk råd som jeg har hørt før ;)
Men det kan da ikke passe at man ikke kan få et ophæng som bare passer..
mgade skrev:Hej.

Jeg har netop købt et Samsung UE26C4005 til at hænge i soveværelset. Det er kompatibelt med VESA 200x100 så det skulle være en smal sag bare at købe et tilsvarende ophæng (skal være en dreje-arm) og smække det op...

Men efter af have købt et ophæng opdager jeg at skruehullerne bag i TV'et er gigantiske i forhold til hullerne i ophænget. Jeg vil tror at hullerne i TV'et er ca. 8-9 mm i diameter mens ophænget har huller på ca 3-4 mm.

Der er ingen adapter skruer eller noget med til ophænget og det ser ud til at problemet er det samme på alle andre ophæng også.
Hullerne er simplet hen for små!

Er der andre som har haft samme problem?

Mvh Mikkel
Hej

Jeg leder efter en fod til UE26C4005. Er din fod evt. til salg?