27 sep 2010, 11:41
Jeg er ny bruger af dette forum, hvor jeg i perioder har fundet god hjælp ved at læse de forskellige indklæg. Nu håber jeg at se of jeg kan finde en løsning på mit problem her. Jeg har købt et panasonic TX-P50V20 for nogle uger siden og vil bruge dvb-s tuneren. DFette har jeg ingen problemer med, MEN! alle mine HD kanaler pixelerer og har udfald. Jeg skal lige sige at jeg har canal digital. jeg har prøvet at teste forskellige løsninger. På de almindelige kanaler siger signalet og styrken at det er helt i top, men HD kanaler er signalet dårligere ifølge tvet. Jeg har tænkt at det kunne være F kablet, og jeg har koblet canal digitals HD boks ind, vupti ingen signal forstyrrelser på de almindelige og HD kanaler, så jeg tænker at kunne udelukke selve kablet til parabolen. når jeg så fjerner boksen og sætter strong cam modulet ind igen, så kommer pixeleringerne igen. Kunne det være at jeg skulle sætte en signalforstærker ind på kablet, lige før at detslutter ind til tvet?.
Jeg skal lige sige at jeg har talt med panasonic og de kan ikke hjælpe med noget information, men de siger at alle 2010 modeller med dvb s tuner er de samme, så jeg tænker om logle oplever de samme problemer, eller måske har en løsning på dette.
Jeg vil helst undgå at skulle købe yderligere en hd boks til tvet, alt andet synes jeg at det er at foretrække kun at skulle bruge tvets egen tuner og fjernbetjening, selvom epg er noget af de sløveste jeg længe har set.
Gode råd håber jeg at kunne få fra nogle på forummet
mvh
Henrik
Jeg skal lige sige at jeg har talt med panasonic og de kan ikke hjælpe med noget information, men de siger at alle 2010 modeller med dvb s tuner er de samme, så jeg tænker om logle oplever de samme problemer, eller måske har en løsning på dette.
Jeg vil helst undgå at skulle købe yderligere en hd boks til tvet, alt andet synes jeg at det er at foretrække kun at skulle bruge tvets egen tuner og fjernbetjening, selvom epg er noget af de sløveste jeg længe har set.
Gode råd håber jeg at kunne få fra nogle på forummet
mvh
Henrik