Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhca
Ang med tilladse i Share Manager, så fandt jeg ud af at det stod 2 sider længere nede i Samsungs PDF om DLNA, end jeg havde læst til. Fjollet O_O

Du skriver:
Under dlna filmafspilning kan du vælge tools, og derefter indstille på billedet.
Hvad mener du med tools?
Jeg har forsøgt at gå ind under billedindstillinger gennem Menu på TV'et, og her står indstillingerne fornuftigt og Motion Flow (200 Hz) er deaktiveret.

Mvh. Martin
Af Mysen
Jeg har en knap, der hedder "tools". Jeg tror at uexx8705 har den samme fjernbetjening, men er ikke helt sikker ;;)

Tools giver adgang til lydregulering, billedindstilling, større eller mindre undertekster mm.
Og så vidt jeg husker, synes mit Samsung at der skulle ændres på skarpheden af mine dlna afspilninger, så med knappen "tools" - mens man afspiller en film over dlna - kan man ændre dette tilbage.

Edit: Trykker du Menu, mens du afspiller en dlna fil, fortæller du fjernsynet, at du ikke gider at bruge dlna mere... Fjollet. Derfor er knappen "tools" måden at ændre på tingene.
Af perl
Hejsa

Jeg har også et problem.

Har et Samsung serie 7 som er koblet netværk med kabel.
Fjernsynet virker på internettet, men jeg kan ikke finde det på computeren. På computeren har jeg installeret den nyeste Samsung PC Share, men kan ikke se fjernsynet i "Share -> set device policy".

Skal man installere noget på fjernsynet ?

Håber på svar, hilsen den frustrede.....
Af Helmø
For mig virkede det med det samme. Når man trykker på "Media P" knappen på fjernbetjeningen så kommer der en skærm frem - her (hvis der er flere DLNA servere) har man mulighed for at skifte via "A" knappen - tror jeg nok...

Synes dog at PC Share Media er temmeligt sløvt... Hvis nogen har et bedre bud så sig til...