Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ved ikke om jeg er bagud i denne konstatering, men jeg fik min første PS3 slim igår og var meget spændt på om det ville virke gennem min Onkyo TX-SR 507 med 3D.

Jeg forbandt som jeg har gjort med min HTPC, hdmi fra PS3 til receiver og derfra videre til min PS50C7705.

PS3 blev opgraderet til 3.50, jeg lavede en ny søgning under video indstillinger, men øv... Intet 3D tv detected.

Så forbandt jeg min PS3 direkte til TV og vupti, nu er 3D slået til.

Hmmm.. tænkte jeg, slukkede alle enheder igen og forbandt kablerne som jeg havde gjort tidligere.

Startede Motorstorm 3D, valgte spil i 3D og gud hjælpene mig om ikke mit Samsung auto skiftede til 3D mode og bad mig om at tænde brilllerne.

Er jeg bare lige en happy camper eller hvad. Så sparer jeg indtil videre en ny receiver.

Ville bare lige dele det med jer.
Af trykkertor
Det er sån set "gammelt" nyt og en meget kendt metode.
Ikke alle receivere klarer det her.
Yamaha klarer det også fint.

Men jeg tror ikke du vil klare å se 3D film på samme tilkobling.
Måske.
Min yamaha klarer nu 3D spil sådan, men klarer ikke at vise 3D filme fra PS3.
Af H8Red
Tænkte det nok.. oh well...

Pyt med Blu-Ray 3D, dem ser jeg alligevel via mit mediacenter setup.
Af red_martians
den med film synes jeg du skal prøve. jeg har haft succes med det et par gange. (kan bare ikke huske om det var NAD eller Denon) der bare sendte det igennem uden videre, selvom de ikke var 3D-parate.
Af Cutter
H8Red skrev:Tænkte det nok.. oh well...

Pyt med Blu-Ray 3D, dem ser jeg alligevel via mit mediacenter setup.
Hvordan bliver kvaliteten når du gør sådan?
Er det trådløst?? Hvis ja,, hvilken router bruger du???
Er der nogen med forstand på routere, der kan fortælle hvilken en der er bedst til prisen???? ;)