Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Szafranski
Yakken:

Du har fuldstændig ret. MEN, jeg bor på sjælland, hvilket udelukker www.av-connection.dk. og kan jo ikke se skærmen tændt over nettet.

Hifi klubben havde ingen Sharp tv da jeg sidst var forbi (Ca. en uge siden)
Jeg bor 20km fra nærmeste tv forhandler, og i nærmeste by ligger butikkerne pænt spredt. Derfor kunne det være rart, hvis nogen kendte til en forhandler, som der var stor garanti for, lå inde med sådan et.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tag det ikke ilde op, men du havde jo ikke fortalt hvor du boede endnu, så det var lidt svært at ramme hovedet på sømmet uden videre...

Når de butikker, som skilter med TV'et ikke har det stående, så begynder det også at lugte lidt af du selv må ud og ringe rundt.
Af Szafranski
Det er helt okay. Men der var jo en grund til spørgsmålet. ;) Var forbi fona og Expert igår, de havde desværre hverken Sharp eller LG
Af lennon
Szafranski skrev:Det er helt okay. Men der var jo en grund til spørgsmålet. ;) Var forbi fona og Expert igår, de havde desværre hverken Sharp eller LG
Som udgangspunkt er det eneste du kan bedømme i et butiksmiljø, design - remote og brugerinterface . Billedkvalitet får du absolut ingen reel fornemmelse af i en udstilling, - der må du simpelthen igennem nogle troværdige test.
Udover Flatpanels kan du jo kigge på HDTVtest.co.uk og AVforums.com .