Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LPCRONALDO
Jeg står her og har brug for et nyt fjernsyn, men har ikke alt for mange penge på lommen dvs. max 3000 kr...
Jeg skal primært bruge det det til at spille på(xbox 360), men vil også rigtig gerne kunne se tv på det. Vi har et gammelt manuelt antenne stik som gerne skulle kunne sluttes til. Det kræves at der HD så jeg kan køre xbox'en på fuld grafik, desuden skal det gerne mindst være på 26 tommer gerne større.
Så hvad er det bedst mulige tv man kan få for 3000 kr... :)
Af Steen Bay
Et 32" Samsung C535 er et godt Full-HD TV som også er god til spil, og det kan fås til små 3400,- kr. Du kan se en test af det (den engelske C530 version) på hdtvtest.co.uk
Af Tucker
Lg har lavet en plasmaskærm der får pæne ord med på vejen(Tror også den er på listen over anbefalinger på Flatpanels). Det er godt nok 42". Modellen hedder PJ350

Et bedre bud fra Philips i 26" er dette: http://www.wupti.com/Produkter/Demovare ... 5604H.html

Et sidste alternativ er at vente til du har omkring 4000,- og købe et Sony ex500 i 32"

Held og lykke med købet
Af barney
Jeg har selv lige bestilt et LE32C535, som primært skal anvendes til xbox360. Det er valgt pga. en forventning om lav input lag.

Regner med, at jeg vil ligge en kort brugeranmeldelse op i næste uge. Har ikke modtaget det endnu.
Af PeterD
Et 42 "Panasonic plasmaskærm. Du skal jo også ha' et godt tvbillede til dvd.

Denne skærm fås fra 3500 kr, og en plasma er bedre til at håndtere bevægelser end ex500 som er en LCDskærm.

Når du først har "kørt skærmen til", fåes det ikke meget bedre. :)
Af LPCRONALDO
Tak for de hurtige svar..!!
Fine bud.. Specielt Samsung LE32C535 ser spændende ud, men hvad med LG 42PJ350 den ser også fin ud, den har plasma men til gengæld kun HD-Ready. Hvad vil i helst anbefale hvis vi nu kun kigger på at den skal kunne køre bedst til konsollen..