Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abemand666
zurfer skrev:Kan man det, og hvordan får man tvet til at finde filen. Ved mig siger den bare at den ikke kan finde nogle filer.
Via USB eller DLNA?

Jeg har kun prøvet via USB og det fungerede fint, også med undertekster (srt).
Af zurfer
Hverken den ene eller den anden vej.
Jeg har prøvet at sætte min harddisk direkte til tvet med USB og den siger bare der ikke er nogle filer på ?? Men der er både avi og mkv som jeg har sat på.
Kan det være fordi den er lavet på MAC ??.
Af abemand666
zurfer skrev:Kan det være fordi den er lavet på MAC ??.
Det kunne sagtens tænkes, hvis den er formateret med Apples filsystem. NTFS fungerede ihvertfald glimrende her.
Senest rettet af abemand666 22 sep 2010, 15:25, rettet i alt 2 gange.
Af abemand666
Fra manualen: "The file system supports FAT16, FAT32 and NTFS"
Af Weygan
Jeg ved umiddelbart ikke om TV'et kan køre MKV filer via en USB..

Men jeg ved at man ved hjælp af en Playstation 3, og playstation media server som kan downloades på nettet, kan afspille stort set alle filer (inklusiv MKV filer) på sit fjernsyn.

Jeg gør det selv, og det fungerer!
Af mhca
UE46C8705 afspillede fint MKV via USB.

Det var fra en NTFS formateret harddisk sluttet til USB-porten, som ellers bruges til at montere en optage-harddisk. Den hvor der står HDD ud for.

Man kunne browse rundt i mapperne til både billeder og videoer, så vidt jeg husker.
Du kan måske slet ikke få lov til at browse? I så fald bør du måske undersøge filsystemets type.

Prøv evt. med en USB-stik og en mindre mkv-fil.

Mvh. Martin
Af zurfer
Jeg kan slet ikke browse nej. Den siger bare der ikke er noget på disken, men jeg kan godt vælge disken. Meget mærkeligt, men det er jo nok filsystemet der driller, da det er MAC.
Af zurfer
Nej det var åbentbart ikke det.
Den siger stadig at der ikke er nogen film på drevet..
Skal man ikke bare gå ind i media P på remoten og så ind i video. ??
Af Asskicker
Brug samsung PC Share manager :D det funger super godt, og kan hentes på samsungs hjemmeside :)
Af abemand666
zurfer skrev:Nej det var åbentbart ikke det.
Den siger stadig at der ikke er nogen film på drevet..
Skal man ikke bare gå ind i media P på remoten og så ind i video. ??
Jo, men husk at vælge det rigtige drev, hvis harddiskenen stadig sidder i. Du vælger drev på [A] knappen.
Af kjelds
Her er hvad jeg skal hjem og prøve i dag for at få DLNA til at virke: kortlink.dk/samsung/872p (videoen viser hvordan man downloader og installere Samsung PC share manager, man kan dog også bare hente setup filen her: kortlink.dk/samsung/872n) Efterfølgende har jeg tænkt mig at gøre dette: http://www.youtube.com/watch?v=Mz1WhgtH2pI

EDIT: Det virker helt fantastisk!
Af BlackBandit
Samsung PC share manager virker ikke her med windows vista - starter fint op men første "action" ligegyldigt hvad - stopper programmet med at virke, så har opgivet den mulighed. Har afinst - genstartet , ny download og ny inst - med samme nedslående resultat..
DLNA via windows mediaplayer virker fint.
Af abemand666
BlackBandit skrev:Samsung PC share manager virker ikke her med windows vista - starter fint op men første "action" ligegyldigt hvad - stopper programmet med at virke, så har opgivet den mulighed.
Jeg kører også Vista og havde ingen problemer med PC Share Manager, så jeg tror ikke det er der problemet skal findes.