21 sep 2010, 13:43
Kan man det, og hvordan får man tvet til at finde filen. Ved mig siger den bare at den ikke kan finde nogle filer.
zurfer skrev:Kan man det, og hvordan får man tvet til at finde filen. Ved mig siger den bare at den ikke kan finde nogle filer.Via USB eller DLNA?
zurfer skrev:Kan det være fordi den er lavet på MAC ??.Det kunne sagtens tænkes, hvis den er formateret med Apples filsystem. NTFS fungerede ihvertfald glimrende her.
zurfer skrev:Nej det var åbentbart ikke det.Jo, men husk at vælge det rigtige drev, hvis harddiskenen stadig sidder i. Du vælger drev på [A] knappen.
Den siger stadig at der ikke er nogen film på drevet..
Skal man ikke bare gå ind i media P på remoten og så ind i video. ??
BlackBandit skrev:Samsung PC share manager virker ikke her med windows vista - starter fint op men første "action" ligegyldigt hvad - stopper programmet med at virke, så har opgivet den mulighed.Jeg kører også Vista og havde ingen problemer med PC Share Manager, så jeg tror ikke det er der problemet skal findes.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.