Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MDJ
Jeg overvejer at købe et Toshiba WL66z og vil derfor gerne høre
andres erfaringer med analogt tv-signal og dvd film på det?
Jeg har kunne læse mig frem til det skulle være et rigtig godt
fjernsyn men har ik kunne finde nogen meninger på dette område.

Fjernsynet skal bruges til tv, dvd og xbox 360.

Håber på hurtige svar.
Af farligfarfar
Dette kunne jeg også godt tænke mig at få svar på... Hvordan ser det normale tv-signal ud på toshibaen?
Af Brock Petersen
Jeg leder også efter det svar!

Jeg har en 360 og vil gerne have et fjernsyn til at spille på. Endvidere ser jeg også meget DVD. Jeg har hørt at det ikke skulle være så godt med analog signal.
Af Paw Jørgensen
:D

Jamen så får i svaret.. Det er et KANONT tv.. Og man får meget for pengene!

Vi har det i butikken her i Frederikshavn og til 10.000-11.000kr. så får man UTROLIG meget for de penge..!

MVH
Af Paw Jørgensen
Prisen er faldet MEGET på TOSHIBAS model som du fremviser der, for der er kommet en ny der hedder 69, den er flottere, har bedre lyd og har det lidt mere eksklusivt udseende end forgængeren som snarest vil udgå i løbet af først eller andet kvartal.... Men den du viser der er MEGA nice kan jeg godt sige dig, jeg har dog ikke set billedet på en nye, så jeg kan sammenligne.. Men det kommer nok lige efter jul regner jeg med..!
Af Lindberg
Paw Jørgensen skrev:Prisen er faldet MEGET på TOSHIBAS model som du fremviser der, for der er kommet en ny der hedder 69, den er flottere, har bedre lyd og har det lidt mere eksklusivt udseende end forgængeren som snarest vil udgå i løbet af først eller andet kvartal.... Men den du viser der er MEGA nice kan jeg godt sige dig, jeg har dog ikke set billedet på en nye, så jeg kan sammenligne.. Men det kommer nok lige efter jul regner jeg med..!
Ved bliver produktnabnet på dette TV, og hvor meget vil du skyde på det kommer til at koste?
Af Kief
Hejsa

Jeg har selv det omtalte tv dog sælges det fordi det er købt lidt for lille... Billedekvaliteten på analog antenne signal er rigtig god! Det er uden tvivl et rigtig fornuftigt tv til pengene, synes faktisk det slår Samsung 32 R72.

Så skal du have et tv i den billigere ende, så er det klart noget i den stil du skal lede efter, jeg har i hvert fald være glad for den...

Du kan altid kigge i Køb/sælg forum...

Mvh

Casper