Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvadså folkens,

Nu er Sony's HX700 jo udgået efter at ha været på markedet i hvad 4-5...? Mystisk at fjerne en model så hurtigt syntes jeg dog, men så'en er det jo bare.

Men er der nogen der ved noget om hvilken model der vil overtage/komme i stedet for? Specs osv.?

MVH

TripleD
(Som egentligt havde tænkt sig at investere i et HX700...)
Af Steen Bay
EX700/NX700 er blevet afløst af EX710/NX710, så mon ikke noget tilsvarende vil ske med HX700. Du kan se hvilken ændringer der er på de nye EX/NX modeller i tema sektionerne her på siden, og hvis du vil ha' et HX700, så skulle det vel stadig være muligt at finde.
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg læste også på avforums at der skulle være en anden coating på de nye skærme for at forhindre så meget genskind...
TripleD skrev:Hvadså folkens,

Nu er Sony's HX700 jo udgået efter at ha været på markedet i hvad 4-5...? Mystisk at fjerne en model så hurtigt syntes jeg dog, men så'en er det jo bare.

Men er der nogen der ved noget om hvilken model der vil overtage/komme i stedet for? Specs osv.?

MVH

TripleD
(Som egentligt havde tænkt sig at investere i et HX700...)
Det har vist noget at gøre med at Samsung ikke kunne leverer nok paneler til Sony, så de måtte skifte over til Sharp.

Jeg spurgte Sonycenteret om det samme tilbage i starten af august måned. Dengang lød svaret at Sony ikke havde meldt noget ud officielt om hvad der ville erstatte HX700.
Om meldingen er andeledes i dag ved jeg ikke. Nogen der ved mere?