Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kfalken
52" har en "bue" under tv'et modsat 55" er helt "lige" hele vejen rundt. 55" har ydermere nogle flere features såsom mulighed for trådløs link til YouTube, Picasa og AccuWeather.
Og via USB kan man afspille f.eks. MKV og DivX-HD

Har heldigvis fået krediteret mit 55ld650N hos Proshop i århus, men ikke helt uden problemer godt jeg havde mit papir matriale i orden angående LG egen service samt LG 100% pixel garanti på Full HD tv!!!

Så nu skal jeg ud og lede igen :)
Af Han den anden
kfalken skrev:52" har en "bue" under tv'et modsat 55" er helt "lige" hele vejen rundt. 55" har ydermere nogle flere features såsom mulighed for trådløs link til YouTube, Picasa og AccuWeather.
Og via USB kan man afspille f.eks. MKV og DivX-HD

Har heldigvis fået krediteret mit 55ld650N hos Proshop i århus, men ikke helt uden problemer godt jeg havde mit papir matriale i orden angående LG egen service samt LG 100% pixel garanti på Full HD tv!!!

Så nu skal jeg ud og lede igen :)
Held og lykke. Var du ellers tilfreds med tv'et? Er der ikke LAN stik på denne model?
Af kfalken
Super tilfreds med tv'et. men skal lige have pengene fra proshop inden jeg køber et nyt igen :)
Jo der er LAN stik i 55" modellen
Af Han den anden
kfalken skrev:Super tilfreds med tv'et. men skal lige have pengene fra proshop inden jeg køber et nyt igen :)
Jo der er LAN stik i 55" modellen
Takker. Syntes der er stor prisforskel på tv'et. Der er ikke mange steder der har det på lager pt.