barney skrev:Steen - du har flere steder anbefalet C535 modellen. Har du selv erfaring med denne model? Så 40" modellen i føtex i dag og synes at billedet virkede let "hakkende" i forhold til ex500. Selve billede kvaliteten var, hvad jeg kunne vurdere, den samme.
Jeg har læst i nogle engelske forums, at Samsung anvender forskellige paneler i deres modeller (C530). Man kan derfor være uheldig at få et "dårligere" panel. Ved du om det er tilfældet med de C535 modeller, der sælges herhjemme?
Den store fordel ved C535, hvis man gamer, er det lave input lag på 14ms mod 60ms på ex500 (i flg. hdtv.co.uk).
Nej, har ingen personlige erfaringer (udover korte kig i forretninger) med nogen TV, udover mit gamle 29" Sony CRT

Kan det let 'hakkende' billede du omtaler på C535 skyldes at det 'kun' er 50Hz? 100Hz (som på EX500) har da helt klart en effekt, det er bare at det er ret omdiskuteret hvorvidt denne effekt er positiv eller ej. Det er nok rigtigt at det kan variere lidt hvilket panel der benyttes i Samsung's (og sikkert også Sony's) TV, men tvivler nu på at nogen af dem skulle være markant ringere end andre.