Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 3rror
til 5999 kr, hvis nogen som hopper på vognen :)
Af RogueAgent
I nogen hardwaresammenhænge står K for sort (kuro) i modelnumre, i modsætning til S for sølvfarvet. Om det lige er tilfældet her skal jeg ikke kunne sige.

Det kan også være en "speciel" version af apparatet med det formål at de ikke skal kunne fanges på prisgarantien, hvis det dukker op i Elgiganten og er billigere: "Nej, det er ikke den samme skærm, for deres hedder ikke "K" til sidst..."
Af 3rror
Lyder fusket, hehe. Men snedigt!
Brugeravatar
Af MigSelv
3rror skrev:Lyder fusket, hehe. Men snedigt!
Hej
De fleste store kæder, dette gælder også el-giganten, får til tider lavet en "kampagnemodel".
Produktet ligner en kendt model, men et tal eller bogstav bliver ændret, og i de fleste tilfælde en hardware nedjustering.
Af Simonlynge
Har ladet mig fortælle, at både K og AEP betyder det er en nordisk model?
Af Ckrill
Jeg så også tilbudet :D -og er derfor også vældig interesseret i at vide hvad K'et i dette tilfælde betyder!
Jeg har allerede skrevet til Sonys support. Så hvis jeg får et svar i løbet af nærmeste fremtid skal jeg nok give lyd fra mig.
Af 3rror
Jeg har lige været ude og købe det! Fik det testet derinde for clouding og der var umiddelbart ingen problemer! :D
Af Ckrill
Jeg var også inde og hente det. Personalet lød ret kompetente og fortalte at K'et bare betyder at det er den danske model. niice 8)
Af 3rror
Nogen som kan anbefale et vægbeslag til dette? Gerne omkring 500 kr og slim :)