Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har - som nævnt i overskriften - en 46" Panasonic G20.
Er egentlig lidt utilfreds med, at der ikke er mulighed for at se f. eks Youtube på TV`et så billedet fylder hele skærmen - eller i hvert fald en større del end det gør nu.
Ja, det er jo muligt at se ret så mange Youtube-klip i både HD og Full HD, så det ville jo give god mening, at kunne se et større skærmbillede.....
Er der nogen der ved/har hørt om der f. eks kunne være opdateringer/ændringer på vej som vil betyde, at man kan få et sådan større "Youtube-skærmbillede"?
For som det er nu, vil jeg da egentlig hellere tilslutte PC`en til fladskærmen. Der kan man da i det mindste se billedet i fuld størrelse :(
Af Gadeberg87
På mit V10 kan jeg sagtens se det i fuld skærm. Jeg navigere bare til området hvor videoen bliver vist og trykker "ok".
Af Senic
På mit V20 fylder den da hele skærmen - og så vidt jeg er bekendt er internetdelen den samme.
Når du siger ikke hele skærmen hvad mener du så lidt mere præcist ?

Der kom foriøvrigt ny opdatering til mit tv for et par dage siden mener jeg.
Af Rod1983
Hvis det er kun Youtube vi refererer til så er der intet problem med at se klip så de fylder hele skærmen. Hvis du finder en video på Youtube via Viera Cast, så skal du blot klikke på området hvor videoen er, også opskalerer tv'et selv videoen, så den fylder hele skærmen.. det kan i hvert fald gøres på min G20'er. Billedkvaliteten er dog ikke speciel god 8)
Af amarone
-Ja, men tusind tak for hjælpen. Det er jo skønt med noget hjælp, når ens evner ikke rækker :D
Det havde jeg bare slet ikke fundet ud af.
Men p.g.a af jer funker det nu - over/på hele skærmen. Jeg ku` da heller ikke rigtig forstå, at det var sådan et lidt fiset Pinocchio-småtteri-billede :D