Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Howdy,

jeg er TV-n00b, specielt når det drejer sig om abonnementer, tvkort, boxe etc. Jeg ville gerne have YouSee's HD-pakke og har fået at vide, at enten skal jeg leje deres box, som jeg ikke er specielt interesseret i, eller også kræver det at jeg kan sætte deres kort direkte i mit fjernsyn og at det skal være Mpeg4.

Er der en "fessor" herinde der kan fortælle mig om ovennævnte Sony kan det??

jeg vil være evigt taknemmelig........næsten ihvertfald.
Brugeravatar
Af hans123
Ja det kan TV'et godt.

Du skal bare have at Common Interface til at putte yousee kortet i.

Hvilken der passer bedst til Sony tør jeg ikke svare på.
Af jesmarina
Tak Hans123,

he he, ok, har du en ide til hvordan jeg så finder ud af hvilket Common Interface jeg skal bruge??

Ja, jeg beklager at jeg jeg virker totalt forladt i det her emne.....men det er fordi jeg ER totalt blank.
jesmarina skrev:Er der en "fessor" herinde der kan fortælle mig om ovennævnte Sony kan det??
Nu skriver du jo Yousee PLUS i overskriften, og hvis du mener om du kan bevare de features, der følger med Plus, så nej.
Du vil kunne se digital TV i HD med et CA-modul men du vil ikke kunne optage TV (med mindre TV'et understøtter det og, i givet fald, så kun den kanal TV'et er stillet på) Og du vil ikke få "start forfra" funktionen som er en del af Plus.
Af jesmarina
Jeg bukker og takker for hjælpen!!

Hvad skulle man gøre uden alle de behjælpelige mennesker der er villige til at sprede deres viden uden vederlag???

Det kunne vi godt bruge endnu mere af i samfundet.