Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fagerlund
Hej allesammen

Jeg har i dag modtaget et 50PK750 - det er super, lækkert design og lækkert billede. Jeg er dog i vildrede ifht. at få indstillet og brugt det digitale signal og ikke det analoge som den automatisk vælger.

Det er, som i kan se ikke den nordiske model, men både hos CineMagic og herinde bliver der sagt, at DVB-C, MPEG4 tuneren passer til det danske signal. Jeg har Yousee kabel-tv og jeg ved at der er digitalt signal da jeg har det på et andet tv.

Jeg er ved at blive lidt panisk og hjælp er derfor kærkommen.

Mvh Frederik
Af Lars K
Vælg Sverige eller Finland som landevalg
Af fagerlund
Mange tak Nexus! Det hjalp omend jeg finder det lidt mærkværdigt - så burde sælger da næsten informere om det...

Nu kæmper jeg så bare med at finde ud af programredigeringen :P
Af Drazil
Jeg tillader mig lige at bryde ind i din tråd da jeg selv har et PK760 og du selv fisker lidt efter det samme:

Er det ikke muligt at flytte rundt på digitale kanalers rækkefølge?

Noget der også undre mig er at selvom mit tv heller ikke er en nordisk model kan jeg sagtens finde de digitale kanaler selvom landevalg står på "Danmark" - det krævede bare at jeg ændrede netværks ID hvilket jeg fik hjælp til i en anden tråd her på siden.
Af Lars K
For at kunne redigere programpladser skal du fjerne flueben i "automatisk nummerering" inden du laver kanalsøgningen.
Af fagerlund
Tak igen nexus - jeg havde dog fundet ud af det efter at have ladet den søge efter programmer et par gange.

Drazil: hmm - kan være man sku prøve det.. men det fungerer fint som det er nu, selvom jeg lige skal vænne mig til nogle ting som jeg synes var lidt lettere på mit sony.
Af Drazil
Det betyder jo heller ikke det store hvilket land den står på, men undrede mig bare når jeg nu har læst så mange posts der siger det modsatte.

Og tak til Nexus - jeg må lige søge kanalerne igennem igen så :) Ind til nu har jeg bare brugt favoritter for at gøre det mere overskueligt, men vil helt klart helst kunne bestemme hvilke pladser de ligger på.